Centura București: Italienii de la Itinera finalizează montarea grinzilor la pasajul de la Popești – Leordeni, cel mai greu sens giratoriu suspendat dintre cele trei în execuție

Pasaj Popești Leordeni Sursa Foto : Ionel Scrioșteanu

Lucrările la pasajul de la Popești – Leordeni (Oltenița), cel mai greu sens giratoriu suspendat de pe Centura București Sud, sunt în grafic, constructorul italian Itinera Spa urmând să termine săptămâna viitoare montarea celor 73 de grinzi necesare podului, a anunțat luni, după o verificare pe șantier, secretarul de stat în Ministerul Transporturilor Ionel Scrioșteanu.

Spre deosebire de girațiile suspendate de la Domnești și Berceni, pasajul de la intersecția Centurii București cu Drumul Național 4 București – Oltenița va avea forma unui ovoid, de unde și valoarea mult mai mare a lucrării, 170 de milioane de lei (n.r podurile de Domnești și Berceni costă 100, respectiv 140 milioane lei).

Lucrările au început în august 2020 și ar trebui să se termine cel mai târziu în decembrie, graficul de execuție fiind de aproximativ 45%, cu o mobilizare bună a constructorului pe șantier.

„Cel mai mare și complex pasaj care se află în construcție pe Centura Bucureștiului, respectiv Pasajul Olteniței Popești-Leordeni este în grafic

Săptămâna trecută s-au montat încă 14 grinzi de beton, pe primele deschideri ale rampelor de urcare/coborâre dinspre #București și de urcare/coborâre dinspre Oltenița.
– Iar săptămâna viitoare vor fi montate ultimele 14 grinzi dintre cele 73 necesare pasajului.
Continuă să sosească în șantier elementele necesare tablierului metalic al pasajului, care sunt asamblate la sol.
Continuă realizarea infrastructurii pentru dublarea la 4 benzi a DN4 spre #Oltenița, precum și lucrările pentru dublarea la 4 benzi a Centurii Bucureștiului spre Berceni”, a explicat secretarul de stat.
Pe șantierul de la Popești Leordeni circulația este deviată pe bretele nou amenajate pentru că asamblarea tablierului metalic se face la sol.
Cel mai avansat pasaj de pe întreaga Centură este cel de la Domnești, peste 60% stadiu fizic în timp ce pe sectorul de Nord, pasajul de la Cernica de-abia depășește 10%, deși ar fi trebuit deja să fie dat în trafic.

Sursa Foto : Ionel Scrioșteanu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *