Chinezii de la Geely, proprietarul Volvo, vor să vândă 3,65 milioane de mașini anual, peste un milion fiind electrice

geely Sursa foto: Geely

Geely, proprietarul Volvo, a dezvăluit planul său strategic „Smart Geely 2025” conform căruia, compania chineză de mașini își propune să realizeze vânzări anuale de 3,65 milioane de vehicule sub mărcile Geely Auto, Lynk & Co, Geometry și Zeekr până în 2025. Geely a lansat, de asemenea, o nouă marcă globală de trenuri propulsoare hibride.

În ceea ce privește planurile de vânzări: dintre cele 3,65 milioane de vehicule livrate către clienți anual până în 2025, mai mult de un milion sunt planificate să fie electrificate. Cu alte cuvinte, în jur de 30%. Brandul încă tânăr de vehicule electrice premium Zeekr va contribui cu 650.000 de unități la vânzările anuale. Producția și livrarea modelului de debut al mărcii tocmai au început.

Geely intenționează să atingă cifrele ambițioase de vânzări prin lansarea a peste 25 de modele noi ale mărcilor menționate mai sus în următorii cinci ani. Geely Auto va lansa peste zece modele inteligente și electrificate alimentate de soluții de propulsie hibride de la o nouă marcă Geely.

Geometry este de așteptat să lanseze cel puțin cinci modele noi bazate pe platforme integral electrice și arhitectură SEA din 2022. Lynk & Co este de așteptat să lanseze mai mult de cinci modele inteligente, deși aici nu se vorbește despre modele electrificate. În cele din urmă, Geely încă plănuiește să lanseze o nouă marcă BEV în 2023, care ar trebui să scoată la iveală cinci noi modele integral electrice „care oferă utilizatorilor noi opțiuni pentru mobilitate inteligentă, cu zero emisii”.

Pe lângă creșterea în China, grupul urmărește și cifre de export în creștere. Din vânzările anuale vizate de 3,65 milioane de vehicule până în 2025, grupul dorește să vândă peste 600.000 de vehicule în străinătate. Brandul Geely Auto urmează să se concentreze pe piețele din Europa de Est, Orientul Mijlociu, Asia de Sud-Est și America de Sud.

Lynk & Co urmează să câștige un punct de sprijin în Rusia, Malaezia, Australia și Noua Zeelandă, printre altele, Geely urmărind să devină „numărul unu în Malaezia și numărul trei pe piețele ASEAN”. În prezentarea sa de ansamblu, producătorul menționează doar Europa de Vest sub forma UE ca piață țintă pentru „produse electrice noi”.

În esență, noua strategie a lui Geely arată clar că compania își vede viitorul în primul rând pe piața vehiculelor inteligente. În acest scop, caută alianțe în domeniile cipurilor, software-ului, sistemelor de operare, conectivitate inteligentă și rețele de satelit.

Ca proiecte concrete, Geely menționează dezvoltarea ulterioară a arhitecturii electronice GEEA2.0 până la GEEA3.0, în cursul căreia urmează să fie pavat accesul la funcțiile centrale de cloud computing. Geely anunță, de asemenea, producția în masă a unui cip dezvoltat intern („SE1000”) pentru începutul anului 2022.

Sursa foto: Geely

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *