Rețeaua socială audio Clubhouse a anunțat duminică că își va extinde aplicația Android la nivel mondial în această săptămână, la câteva zile după lansarea unei versiuni beta pentru utilizatorii din SUA, scrie Tech Crunch.
Startupul – susținut de A16z, Tiger Global și DST Global și evaluat la aproximativ 4 miliarde de dolari – a transmis că va lansa marți aplicația Android în Japonia, Brazilia și Rusia, în Nigeria și India trei zile mai târziu și în restul lumii până vineri după-amiază.
Clubhouse a fost lansată inițial ca aplicație exclusiv pentru iPhone. Aplicația a câștigat repede popularitate anul trecut, atrăgând mai multe vedete, politicieni, investitori și antreprenori.
Startup-ul a început să dezvolte aplicația Android la începutul acestui an și a început să testeze versiunea beta în această lună. La începutul acestei luni, startup-ul a anunțat că disponibilitatea pe Android a fost cea mai solicitată caracteristică a produsului.
Lansarea globală a Clubhouse pe Android vine într-un moment în care zeci de firme de tehnologie, inclusiv Facebook, Twitter, Discord, Spotify, Reddit și LinkedIn, fie și-au lansat ofertele similare, fie au anunțat planuri de a face acest lucru.
Clona Twitter a Clubhouse-ului, numită Spaces, a devenit unul dintre cei mai mari concurenți.
Startupul continuă să mențină un sistem de invitații pentru noii utilizatori, spunând că aceasta face parte din efortul său de „a menține creșterea”.