CNAIR a primit trei oferte pentru construirea podului peste Prut de la Ungheni, parte din Autostrada Unirii (A8)

Pod Prut Ungheni A 8 Sursa Andrei Spânu

CNAIR a primit miercuri, 31 ianuarie trei oferte la contractul pentru proiectarea și execuția Podului peste Prut de la Ungheni, parte din Autostrada Unirii (A8), la frontiera cu Republica Moldova. Licitația a fost lansată în august 2023 și a fost suspendată mai bine de trei luni după ce constructorii au depus 94 de solicitări/clarificări. CNAIR nici măcar nu a modificat în SEAP termenele pentru evaluarea ofertelor tehnice/financiare așa că nu a fost publicat un termen pentru desemnarea câștigătorului (în SEAP evaluarea a rămas cu termenul 8 decembrie 2023)

Durata contractului este de 24 de luni, iar finanțarea este asigurată 50 % prin CEF, a transmis șeful CNAIR, Cristian Pistol : ,,Au fost depuse trei oferte pentru proiectarea și construcția podului peste Prut de la Ungheni !

– Asocierea Automagistral Pivden SRL – SC Perfect Consult Europe SRL
– NESS PROIECT EUROPE S.R.L – Ofertant unic
– Comsales Grup SRL
Proiectul urmărește realizarea unei legături rutiere între România (județul Iași ) și Republica Moldova (raionul Ungheni ). Varianta de traseu avizată este formată dintr-un drum de legătură care va asigura conexiunea cu viitoarea Autostradă (A8) Târgu Mureș -Iași-Ungheni (km 96+140) și care va traversa râul Prut pe două poduri paralele cu lungimea de minim 261,2 m. Cele două poduri vor avea tablier mixt oțel-beton și grindă continuă (un pod pentru fiecare sens de circulație). Durata pentru proiectarea și execuția lucrărilor este de 24 de luni din care: 6 luni perioada de proiectare și 18 luni perioada de execuție a lucrărilor. Valoarea estimată a contractului este de 156,26 milioane de lei (fără TVA) iar sursa de finanțare este asigurată prin Fonduri Europene Nerambursabile, CEF -Connecting Europe Facility.” -Cristian Pistol.
Proiectul podului peste Prut de la Ungheni face parte din ultima secțiune a Autostrăzii A 8, Târgu Neamț-Iași-Ungheni, mult întârziată în faza de studiu de fezabilitate și proiectare (Consitrans).
Următorul pod peste Prut cu 4 benzi între România și Republica Moldova va fi cel nou de la Albița.
În SEAP a fost publicat un contract pentru proiectarea altor patru poduri noi :

1. Pod nou Stânca (RO) -Costești (MD )

Analize Economedia

economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere

Amplasamentul se va desfășura pe teritoriului județului Botoșani și al Raionului Rîșcani, la sud de actualul punct vamal, ce funcționează pe DN29E

2. Pod nou Bumbăta-Leova

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Amplasamentul va fi localizat în estul României, la nivelul județului Vaslui și în sud-vestul Republicii Moldova, la nivelul Raionului Leova.

3. Pod nou Fălciu- Bumbăta

Amplasamentul viitorului obiectiv se va desfășura pe teritoriul județului Vaslui și al Raionului Cantemir

4. Pod nou Răducăneni-Barboieni

Amplasamentul se află localizat în estul României, la nivelul județului Iași și în vestul Republicii Moldova, la nivelul Raionului Nisporeni

Termenul de depunere a ofertelor este 29 februarie.”