CNAIR prezintă „cel mai complicat nod rutier din România”: lângă Sibiu / ”Conține numeroase poduri, pasaje și chiar viaducte, pe trei niveluri”

randari video cel mai complicat nod rutier Boita Sursa foto: CNAIR

CNAIR prezintă randări video cu ceea ce numesc reprezentanții companiei naționale de drumuri ca fiind „cel mai complicat nod rutier din România”. Acesta se va construi lângă Sibiu și Boița, anunță Turnul Sfatului.

„Intersecția va asigura interconectarea la viteze mari dintre autostrăzile A1 și A13, respectiv DN7. Nodul rutier conține numeroase poduri, pasaje și chiar viaducte, pe trei niveluri, pentru a putea asigura legături pe toate direcțiile”, anunță reprezentanții CNAIR.

Intersecția face parte din Tronsonul 1 al autostrăzii A13 Sibiu – Făgăraș și are 14,2 km lungime între Boița (Autostrada Sibiu-Pitești) și Avrig (DJ 105G).

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Constructorul acestui lot este compania turcească MAKYOL Insaat Sanayi Turizm ve Ticaret A.S., care are la dispoziție 48 luni (din care 12 luni reprezintă perioada pentru proiectare, iar 36 luni reprezintă perioada pentru execuția lucrărilor) pentru construcția acestui tronson.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Fantezii CNAIR!
    Decat sa complice lucrurile puteau gasi si o alta abordare!
    Cand se va termina, candva, fantezia va fi perimata si cel mai sigur va fi prost semnalizata!
    Precum iesirea din Brasov catre Codlea!
    Fara semnalizare!😁

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.