CNAIR prezintă „cel mai complicat nod rutier din România”: lângă Sibiu / ”Conține numeroase poduri, pasaje și chiar viaducte, pe trei niveluri”

randari video cel mai complicat nod rutier Boita Sursa foto: CNAIR

CNAIR prezintă randări video cu ceea ce numesc reprezentanții companiei naționale de drumuri ca fiind „cel mai complicat nod rutier din România”. Acesta se va construi lângă Sibiu și Boița, anunță Turnul Sfatului.

„Intersecția va asigura interconectarea la viteze mari dintre autostrăzile A1 și A13, respectiv DN7. Nodul rutier conține numeroase poduri, pasaje și chiar viaducte, pe trei niveluri, pentru a putea asigura legături pe toate direcțiile”, anunță reprezentanții CNAIR.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Intersecția face parte din Tronsonul 1 al autostrăzii A13 Sibiu – Făgăraș și are 14,2 km lungime între Boița (Autostrada Sibiu-Pitești) și Avrig (DJ 105G).

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Constructorul acestui lot este compania turcească MAKYOL Insaat Sanayi Turizm ve Ticaret A.S., care are la dispoziție 48 luni (din care 12 luni reprezintă perioada pentru proiectare, iar 36 luni reprezintă perioada pentru execuția lucrărilor) pentru construcția acestui tronson.

Comentarii

  1. Fantezii CNAIR!
    Decat sa complice lucrurile puteau gasi si o alta abordare!
    Cand se va termina, candva, fantezia va fi perimata si cel mai sigur va fi prost semnalizata!
    Precum iesirea din Brasov catre Codlea!
    Fara semnalizare!😁

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.