În România mai este loc pentru aproximativ 3.800 de magazine alimentare, a declarat Paul Gheorghiu, cofondator al companiei de retail media Footprints AI, la un eveniment organizat de companie.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

„Ar mai fi loc de 3.800 de magazine de grocery retail în România, dacă ne uităm la date. În zona de urban mic și rural este cea mai mare nevoie”, a spus el.

De aceea, marii retaileri au început să se extindă spre mediul rural, iar un exemplu reprezentativ este Profi, prin formatul său Profi Loco.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Acestea sunt, potrivit companiei, „magazine locale, din mediul rural, cu o gamă îmbunătățită de produse accesibile și o atmosfera caldă, primitoare”.

În mediul rural din România trăiește aproape jumătate din populația țării.

Folosind o serie de dispozitive și servicii — precum routere, camere, senzori sau tranzacții la case —, Footprints AI poate să „mapeze” tot ceea ce se întâmplă într-un magazin fizic, iar datele sunt folosite ulterior pentru campanii publicitare mai eficiente.

Compania oferă serviciile sale gratuit pentru magazine, clienții săi fiind brandurile care vând produse în retail.