În România mai este loc pentru aproximativ 3.800 de magazine alimentare, a declarat Paul Gheorghiu, cofondator al companiei de retail media Footprints AI, la un eveniment organizat de companie.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

„Ar mai fi loc de 3.800 de magazine de grocery retail în România, dacă ne uităm la date. În zona de urban mic și rural este cea mai mare nevoie”, a spus el.

De aceea, marii retaileri au început să se extindă spre mediul rural, iar un exemplu reprezentativ este Profi, prin formatul său Profi Loco.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Acestea sunt, potrivit companiei, „magazine locale, din mediul rural, cu o gamă îmbunătățită de produse accesibile și o atmosfera caldă, primitoare”.

În mediul rural din România trăiește aproape jumătate din populația țării.

Folosind o serie de dispozitive și servicii — precum routere, camere, senzori sau tranzacții la case —, Footprints AI poate să „mapeze” tot ceea ce se întâmplă într-un magazin fizic, iar datele sunt folosite ulterior pentru campanii publicitare mai eficiente.

Compania oferă serviciile sale gratuit pentru magazine, clienții săi fiind brandurile care vând produse în retail.