Sopsa, o companie portugheză cu peste 30 de ani de experiență în soluții de containere pentru deșeuri, intenționează să se extindă în România.
Compania dorește să își aducă sistemele de sortare și reciclare în mai multe orașe din România, după o colaborare în București.
Sopsa a intrat pe piața românească în 2023, văzând-o ca un nod strategic pentru creșterea regională în Europa de Est.
Primul proiect major al Sopsa în România este cu Sectorul 6 din București, constând în instalarea a peste 700 de containere subterane de mare capacitate pentru deșeuri, toate produse local. Aproape jumătate din unități au fost deja instalate.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
Sopsa operează o unitate de producție în Eli Parks, ocupând 6.400 de metri pătrați de spații industriale și de birouri, în urma unei investiții inițiale de aproximativ 2 milioane de euro.
„Piața românească deține un potențial puternic pentru echipamente moderne de gestionare a deșeurilor, în special în zonele urbane care caută soluții durabile”, spune Pedro Martins da Costa, CEO al Sopsa, SA. „Containerele subterane au câștigat popularitate deoarece îmbunătățesc estetica orașelor, a cartierelor rezidențiale și a zonelor de birouri, oferind în același timp beneficii durabile, ecologice. În plus, producția noastră locală în România adaugă un alt avantaj cheie.”
România are cea mai scăzută rată de reciclare din Europa, dar își propune să crească rata de reciclare a deșeurilor municipale de la 55% la sfârșitul anului 2025 la 65% până în 2035. Atingerea acestui obiectiv va necesita investiții semnificative în modernizarea infrastructurii de sortare, colectare și reciclare a deșeurilor din țară.
Sopsa este o companie internațională, cu unități de producție în Portugalia și România, care vinde containerele subterane pentru deșeuri Lasso în Portugalia, Franța, Danemarca, Polonia, România și Maroc. Obiectivul este de a extinde operațiunile pe alte piețe, cum ar fi piețele din Europa de Est, datorită apropierii lor de România, unde brandul are această nouă unitate de producție.