Consiliul de Administrație al Companiei de Drumuri a aprobat astăzi înființarea Regionalei de Drumuri Buzău (DRDP Buzău), noua structură urmând să preia șosele din administrarea Regionalelor de Drumuri București, Iași și Constanța. Practic, ședința Consiliului de Administrație condus de Bogdan Pascu a avut doar acest punct pe ordinea de zi. Regionalele de Drumuri și Poduri București și Iași au cea mai lungă rețea rutieră dintre cele șapte regionale CNAIR. Discuțiile despre o nouă regională de drumuri care să preia șosele din zona de Nord a Munteniei respectiv din Sudul Moldovei nu sunt noi, în urmă cu doi ani, CNAIR a fost la un pas să aprobe înființarea DRDP Focșani/Vrancea, cel mai mare susținător al reorganizării fiind „baronul” Marian Oprișan.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Pe de altă parte, înființarea DRDP Buzău este criticată de sindicaliștii din CNAIR care susțin că pentru noile posturi de conducere se găsesc bani, în timp ce conducerea Companiei nu a fost de acord cu majorarea cu 11% a salariilor.

„La solicitarea sindicatului, în urma întâlnirii din 23 decembrie 2021, de a majora salariile pentru angajați cu 11%, conducerea CNAIR a argumentat că nu sunt bani. Astfel, rugăm respectuos conducerea CNAIR și a Ministerului Transporturilor să explice oamenilor cum vor găsi bani pentru înființarea DRDP Buzău, așa cum preconizăm că se va decide în ședința Consiliului de Administrație de astăzi, 30 decembrie 2021. Materialul care va fi prezentat în Consiliul de Administrație nu are justificare, necesitate/ oportunitate. Prin înființarea acestei regionale se vor înființa mai multe posturi de conducere (directori, șefi de servicii, șefi de birouri etc.), adică personal TESA, plătit cu foarte mulți bani. O situație similară a mai avut loc în anul 2019 când se dorea înființarea DRDP Focșani prin ruperea DRDP Iași, Constanța, București. Aceste schimbări nu se justifică!”, a transmis Sindicatul drumarilor Elie Radu.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Eficientizarea CNAIR și operaționalizarea Companiei de Investiții Rutiere (CNIR) sunt angajamente pe care Ministerul Transporturilor le-a asumat prin PNRR. Renegocierea Contractului Colectiv de Muncă al CNAIR care a început în această vară a dus și la dezvăluiri despre privilegiile membrilor de sindicat, despre care Economedia a scris aici.