Daimler Trucks, proaspăt desprins din Daimler, a vândut 455.000 de unități în 2021

Daimler Trucks camioane

Producătorul de vehicule comerciale nou desprins din Daimler, Daimler Trucks a vândut 455.000 de unități în 2021, a raportat marți compania, cu o cincime mai mult decât anul trecut, dar încă cu 13% sub nivelul pre-pandemie, potrivit Reuters.

Blocajele lanțului de aprovizionare au încetinit producția, în special în a doua jumătate în Statele Unite și Europa, a afirmat compania într-un comunicat.

Daimler Trucks Asia s-a descurcat cel mai bine, cu o creștere de 30%, în timp ce segmentul de autobuze nu a crescut deloc, cu vânzări constante la 19.000.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Daimler Trucks, care s-a desprins de la Daimler în decembrie anul trecut și este acum cel mai mare producător de camioane din lume după venituri, urmează să își prezinte rezultatele anuale complete pe 24 martie.

Șeful Daimler Truck, Martin Daum, se așteaptă ca deficitul global de cipuri să atingă veniturile cu câteva miliarde de euro anul care a trecut și vede că problema va continua și anul acesta, a informat Automobilwoche.

Cel mai mare producător de vehicule comerciale din lume, care s-a separat de Daimler pe 10 decembrie, a evidențiat o măsură de reducere a costurilor care vizează creșterea marjelor de profit în timp ce se luptă cu deficitul de cipuri care afectează întregul sector.