Din efectele comerciale ale războiului economic: Rușii au înlocuit Lego cu alte jocuri

lego Sursa foto: Pixabay

Jucăriile multicolore de pe rafturile magazinelor din Rusia pot părea familiare, dar logo-urile strălucitoare în roşu şi galben ale Lego au dispărut, fiind înlocuite de Mir Kubikov, sau World of Cubes, transmite Reuters, conform news.ro.

Grupul de retail rus IRG a dezvăluit planuri pentru deschiderea a 65 de noi magazine în 20 de oraşe, pentru a le înlocui pe cele ale producătorului danez de jucării Lego, care a părăsit ţara în urma invadării Ucrainei de către Kremlin.

IRG nu este prima firmă care se joacă cu nume noi, deoarece un şir de mărci occidentale binecunoscute şi-au închis operaţiunile în Rusia din cauza conflictului.

Fostele restaurante McDonald’s s-au redeschis sub numele de Vkusno & tochka, sau ”Pur şi simplu gustos”, în iunie, în timp ce noii proprietari ai cafenelelor Starbucks au optat pentru Stars Coffee.

Lego a declarat în iulie că şi-a reziliat contractul cu francizatul său IRG, care deţinea şi opera 81 de magazine în numele său.

IRG (Inventive Retail Group) a declarat joia trecută că noile sale magazine vor vinde cuburi oficiale Lego ”achiziţionate prin importuri paralele şi alţi furnizori”, alături de alte jucării.

”Noul lanţ de magazine va apărea în locul magazinelor Lego certificate”, a spus IRG într-un comunicat.

Sursa foto: Pixabay

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *