Din efectele comerciale ale războiului economic: Rușii au înlocuit Lego cu alte jocuri

lego Sursa foto: Pixabay

Jucăriile multicolore de pe rafturile magazinelor din Rusia pot părea familiare, dar logo-urile strălucitoare în roşu şi galben ale Lego au dispărut, fiind înlocuite de Mir Kubikov, sau World of Cubes, transmite Reuters, conform news.ro.

Grupul de retail rus IRG a dezvăluit planuri pentru deschiderea a 65 de noi magazine în 20 de oraşe, pentru a le înlocui pe cele ale producătorului danez de jucării Lego, care a părăsit ţara în urma invadării Ucrainei de către Kremlin.

IRG nu este prima firmă care se joacă cu nume noi, deoarece un şir de mărci occidentale binecunoscute şi-au închis operaţiunile în Rusia din cauza conflictului.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Fostele restaurante McDonald’s s-au redeschis sub numele de Vkusno & tochka, sau ”Pur şi simplu gustos”, în iunie, în timp ce noii proprietari ai cafenelelor Starbucks au optat pentru Stars Coffee.

Lego a declarat în iulie că şi-a reziliat contractul cu francizatul său IRG, care deţinea şi opera 81 de magazine în numele său.

IRG (Inventive Retail Group) a declarat joia trecută că noile sale magazine vor vinde cuburi oficiale Lego ”achiziţionate prin importuri paralele şi alţi furnizori”, alături de alte jucării.

”Noul lanţ de magazine va apărea în locul magazinelor Lego certificate”, a spus IRG într-un comunicat.