DN 1 Valea Prahovei : CNAIR caută, din nou, un constructor pentru reparații la un pod de lângă Posada construit în 1925/ La prima licitație nu s-a prezentat nimeni/ Lucrările durează 10 luni

DN 1 Pod Posada Valea Orății

CNAIR, prin Regionala de Drumuri București a lansat o nouă licitație pentru lucrări de reparații la viaductul ,,Valea Orății” de pe DN 1 Valea Prahovei, un pod de lângă Posada construit în 1925.

Viaductul de la Valea Orății, în circulație de aproape un secol, are o lungime de 96 de metri și o ,,stare tehnică necorespunzătoare cu elemente constructive aflate în stare avansată de degradare” atât la suprastructură cât și la elementele de rezistență care susțin calea podului, potrivit expertizei tehnice pe care a consultat-o Economedia. La prima licitație, lansată în octombrie 2022 pentru un cost estimat de 3 milioane lei,  CNAIR nu a primit oferte, iar procedura a fost anulată. Acum, însă, valoarea a fost dublată la 5,9 milioane lei, iar constructorii pot depune oferte până pe 12 februarie 2024. Dincolo de valoarea estimată a CNAIR, reparațiile pe DN 1 Valea Prahovei, drum cu trafic intens în orice perioadă a anului se pot face doar după un plan de sistematizare pe care îl aprobă Direcția Rutieră și care poate fi modificat în funcție de mărimea coloanelor care se formează la sfârșit de săptămână. Ultima lucrare importantă pe DN 1 Valea Prahovei a fost anul trecut la Podul Bănești, lângă Câmpina, pod cu 2 benzi/sens unde s-au fost cozi mari din cauza restricțiilor.

Viaduct Valea Orății DN 1 Posada

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

Graficul general de execuție : primele 5 luni sunt alocate lucrărilor la infrastructură, în paralel, din luna III până în luna VII lucrări la suprastructură, iar din luna VII până în luna IX lucrări la rampele viaductului. În ultima lună a graficului se vor face lucrări în albia râului.

,,Viaductul a fost construit în anul 1925, fiind proiectat să preia încărcările clasei I de încărcare, convoiul german de calcul (încărcare cu compresor și oameni). Aplicarea lucrărilor de întreținere prevăzute asigură readucerea viaductului la condițiile de exploatare prevăzute în proiectul inițial în condiții normale de desfășurare a circulației rutiere și pietonale, garantate pentru o durată de exploatare de 30 de ani. Lățimea părții carosabile de 5 metri cu restricționarea circulației pe o singură bandă a impus lărgirea viaductului pentru 2 benzi. Lărgirea viaductului s-a realizat în 1978 prin execuția unui viaduct cu aceeași schemă statică, boltă dublu încastrat din vbeton armat cu lățimea de 3,5 metri, în aval de viaductul existent. ” -Expertiza Tehnică.

Autorizația de Construire pentru reparații la Viaductul Valea Orății este valabilă până la data de 26 mai 2024.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Hai băieții din CNAIR,
    Faceti-vă că munciți!
    Că nu se vede nimic in toata Ro!
    Amânări, amânari, anulari, anulări.
    Tot pe loc!😵

  2. Astia de la CNAIR, munciti mai incet baieti ca nu reusim sa folosim autostrazile cat de repede le faceti!

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.