Drum de legătură între A 13 Sibiu-Brașov, Centura Brașov și Aeroportul Ghimbav : Ministerul Transporturilor a aprobat studiul de fezabilitate /Un pasaj va fi demolat

Drum legătura SF Autostrada Sibiu Brașov Centura Brașov si Aeroport Ghimbav

Ministerul Transporturilor a aprobat studiul de fezabilitate pentru Drumul de Legătură între Autostrada A 13 Sbiu-Brașov, Centura municipiului și Aeroportul Brașov-Ghimbav, a anunțat marți, 26 martie CNAIR, prin Direcția Regională de Drumuri și Poduri Brașov. Studiul de Fezabilitate propune demolarea pasajului peste centura Brașov construit pe traseul DJ 103 C (Strada Lânii).

,,Așa va arăta noul nod rutier care va face legătura între Varianta Brașov și aeroportul Ghimbav

Pas important pentru construirea drumului de legătură între Varianta de Ocolire Brașov, Aeroportul Ghimbav și viitoarea autostradă Brașov – Sibiu: a fost aprobat de către Ministerul Transporturilor studiul de prefezabilitate al proiectului. Asta înseamnă că avem undă verde pentru întocmirea studiului de fezabilitate, adică stabilirea traseului exact, executarea forajelor geotehnice și fundamentarea soluțiilor de proiectare. Încă din această fază se prefigurează deja și câteva aspecte concrete, cum ar fi noua configurație a nodului de legătură de la desprinderea din Varianta actuală.
Noul nod rutier se va construi în zona intersecției dintre Varianta Brașov și strada Lânii și va include demolarea pasajului existent și construirea unei noi structuri care va asigura continuitatea Variantei spre Aeroportul Ghimbav. Sub acest pasaj va fi construit un sens giratoriu în formă ovală care va asigura legătura, pe actualul traseu al Variantei, spre DN 1. ” -DRDP Brașov.

În mai 2023, CNAIR, prin Direcția Regională de Drumuri și Poduri Brașov, a semnat cu firma Eco Geodrum SRL contractul pentru realizarea studiilor de prefezabilitate și fezabilitate pentru un drum de legătură între DN 1, Autostrada A3 și Aeroportul Brașov – Ghimbav. Licitația a fost lansată în ianuarie 2023, iar contractul a fost atribuit pentru o ofertă de 1,1 milioane lei și o durată de 8 luni.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

„Încă un pas important pentru realizarea drumului de legătură între Varianta Brașov, Aeroportul Internațional Ghimbav și DN1, respectiv viitoarea autostradă Brașov – Ploiești, în zona Codlea. Conducerea DRDP Brașov a semnat astăzi contractul pentru întocmirea studiului de prefezabilitate și fezabilitate necesare pentru construirea acestui obiectiv. În cadrul acestor studii se va stabili traseul pe care îl va urma drumul, modalitățile de conexiune la rețeaua existentă și caracteristicile șoselei. Firma de specialitate are la dispoziție 3 luni pentru elaborarea studiului de prefezabilitate și 5 luni pentru realizarea studiului de fezabilitate. Avem însă promisiuni din partea reprezentanților firmei că vor scurta aceste termene astfel încât, până la finalul acestui an, să putem scoate la licitație proiectarea și construcția efectivă a acestui drum. DRDP Brașov va colabora îndeaproape cu reprezentații firmei pentru înlăturarea eventualelor blocaje în derularea acestui proiect pentru că Brașovul are mare nevoie de infrastructură modernă și sigură!”, a transmis în mai 2023, DRDP Brașov.

„Acest drum va asigura o legătură rapidă între Autostrada București – Brașov, Autostrada Brașov – Făgăraș și Varianta de Ocolire Brașov precum și cu zona Aeroportului Brașov-Ghimbav și va funcționa în același timp ca alternativă la traficul pe DN 1 pentru orașul Ghimbav (Varianta de Ocolire) asigurând și o legătură facilă la Parcul Industrial Brașov – Ghimbav. Prin acest drum de legătură se va realiza și o conexiune cu preconizata dezvoltare a municipiului Codlea prin prisma realizării variantei de ocolire Codlea care va descărca în nodul ce se va realiza între Autostrada București-Brașov, Autostrada Brașov – Făgăraș și DN 1 în zona localității Codlea. De asemenea, prin realizarea unui intersecții între Drumul de Legătură și DJ 103 C se va asigura accesul la Aeroportul Brașov și la Parcul Industrial Brașov, eliminându-se problemele curente ale intersecției între DJ 103C și DN 1”, potrivit caietului de sarcini pe care l-a consultat Economedia.

Sursa Foto : CNAIR

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. “[…] Noul nod rutier se va construi în zona intersecției dintre Varianta Brașov și strada Lânii și va include demolarea pasajului existent și construirea unei noi structuri care va asigura continuitatea Variantei spre Aeroportul Ghimbav […]”.

    Centura Municipiului Brasov a fost construita cu nu mai mult de 10 ani in urma si deja s-a decis demolarea unei structuri care este parte componenta. Este o decizie surprinzatoare pentru o lume normala, dar din pacate nu mai traim intr-o lume normala. Probabil firma care a realizat SF-ul a fost platita cu prea putini bani si a venit cu o astfel de solutie. In opinia mea este o bataie de joc pe bani publici si sunt sigur ca se putea identifica o solutie tehnica astfel incat sa nu se demoleze nimic din ce s-a construit pana acum. Te doare creierul!

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.