Studiile geotehnice pentru Drumul Expres București-Târgoviște ,,Valahia Expres” vor începe luna aceasta, potrivit secretarului de stat în Ministerul Transporturilor, Ionuț Săvoiu. Traseul Drumului Expres este aprobat de la finalul anului trecut, iar termenul avansat pentru finalizarea celor 62 de kilometri este 2028, deși nici măcar nu a fost lansată licitația. În februarie 2022 a început etapa studiului de prefezabilitate, iar în ianuarie 2023 studiul de fezabilitate cu termen final pentru întreg contractul (studiu fezabilitate și proiectare) decembrie 2024.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Săvoiu, fost deputat PSD de Dâmbovița estimează aprobarea investiției (Hotărârea de Guvern pentru indicatorii tehnico-economici) până la sfârșitul anului : ,,Pe Drumul Expres Târgoviște – București proiectul nu este blocat, el este în fază de Studiu de Fezabilitate. Anul trecut am spus despre aprobarea traseului, în luna martie 2024 încep studiile geotehnice și pe acest proiect foarte important pentru dâmbovițeni. Sperăm noi ca până la sfârșitul anului să intrăm în fază de aprobare”- Ionuț Săvoiu.

Contractul de 11 milioane lei a fost semnat cu firma TPF Inginerie SRL şi are o durată de 25 de luni, din care primele două luni pentru studiul de prefezabilitate şi următoarele 23 de luni pentru studiul de fezabilitate care durează 18 luni, asistenţă tehnică la licitaţia de proiectare şi execuţie (4 luni), a precizat CNAIR  în noiembrie 2021, la semnarea contractului.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

„Traseul prevăzut în proiectul pe care l-am propus dâmbovițenilor încă din 2020 pornește din comuna Corbeanca și se termină în actuala centură a Municipiului Târgoviște, prin conectarea la sensul giratoriu existent. În cadrul proiectului vor fi realizate următoarele:

– Poduri în lungime de 2,3 km;

– Două spații de servicii;

– Un centru de întreținere și coordonare;

– 6 noduri rutiere;

– 32 de lucrări de artă;

– 124 km de drumuri de întreținere;

– 250 km de șanturi și rigole”, afirmă președintele Consiliului Județean Dâmbovița, Corneliu Ștefan.

Secretarul de stat Săvoiu mai anunță că, luna aceasta vor începe studiile geotehnice și pentru Drumul Expres Ploiești-Găești ,,Din punct de vedere al pregătirii proiectelor importante vă pot spune că pe proiectul Drumului Expres Ploiești – Găești, în luna martie, o să înceapă lucrările forajelor geotehnice din zona Dragodana. Deci practic și acest proiect important merge mai departe cu realizarea studiului de fezabilitate, reintră în grafic și sperăm noi că până la sfârșitul verii să putem bifa această activitate importantă, de realizare a studiile geotehnice. “.

În paralel cu proiectarea Drumului Expres București – Târgoviște, CNAIR are contracte de proiectare și execuție semnate cu turcii de la Esta pentru modernizarea DN 71 Târgoviște – Sinaia (lărgire la 4 benzi) respectiv modernizare (fără lărgire) pentru tronsonul Târgoviște – Sinaia. Modernizarea și lărgirea DN 7/DN 71, șosele care tranzitează localitățile a fost subiectul unei dispute tehnice despre care fostul ministru al Transporturilor Cătălin Drulă susținea că este o soluție de secol XX.