Drum Expres București-Târgoviște : încep forajele geotehnice din contractul pentru studiul de fezabilitate

DN 71 Bâldana Sursa Google View

Studiile geotehnice pentru Drumul Expres București-Târgoviște ,,Valahia Expres” vor începe luna aceasta, potrivit secretarului de stat în Ministerul Transporturilor, Ionuț Săvoiu. Traseul Drumului Expres este aprobat de la finalul anului trecut, iar termenul avansat pentru finalizarea celor 62 de kilometri este 2028, deși nici măcar nu a fost lansată licitația. În februarie 2022 a început etapa studiului de prefezabilitate, iar în ianuarie 2023 studiul de fezabilitate cu termen final pentru întreg contractul (studiu fezabilitate și proiectare) decembrie 2024.

Săvoiu, fost deputat PSD de Dâmbovița estimează aprobarea investiției (Hotărârea de Guvern pentru indicatorii tehnico-economici) până la sfârșitul anului : ,,Pe Drumul Expres Târgoviște – București proiectul nu este blocat, el este în fază de Studiu de Fezabilitate. Anul trecut am spus despre aprobarea traseului, în luna martie 2024 încep studiile geotehnice și pe acest proiect foarte important pentru dâmbovițeni. Sperăm noi ca până la sfârșitul anului să intrăm în fază de aprobare”- Ionuț Săvoiu.

Contractul de 11 milioane lei a fost semnat cu firma TPF Inginerie SRL şi are o durată de 25 de luni, din care primele două luni pentru studiul de prefezabilitate şi următoarele 23 de luni pentru studiul de fezabilitate care durează 18 luni, asistenţă tehnică la licitaţia de proiectare şi execuţie (4 luni), a precizat CNAIR  în noiembrie 2021, la semnarea contractului.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

„Traseul prevăzut în proiectul pe care l-am propus dâmbovițenilor încă din 2020 pornește din comuna Corbeanca și se termină în actuala centură a Municipiului Târgoviște, prin conectarea la sensul giratoriu existent. În cadrul proiectului vor fi realizate următoarele:

– Poduri în lungime de 2,3 km;

– Două spații de servicii;

– Un centru de întreținere și coordonare;

– 6 noduri rutiere;

– 32 de lucrări de artă;

– 124 km de drumuri de întreținere;

– 250 km de șanturi și rigole”, afirmă președintele Consiliului Județean Dâmbovița, Corneliu Ștefan.

Secretarul de stat Săvoiu mai anunță că, luna aceasta vor începe studiile geotehnice și pentru Drumul Expres Ploiești-Găești ,,Din punct de vedere al pregătirii proiectelor importante vă pot spune că pe proiectul Drumului Expres Ploiești – Găești, în luna martie, o să înceapă lucrările forajelor geotehnice din zona Dragodana. Deci practic și acest proiect important merge mai departe cu realizarea studiului de fezabilitate, reintră în grafic și sperăm noi că până la sfârșitul verii să putem bifa această activitate importantă, de realizare a studiile geotehnice. “.

În paralel cu proiectarea Drumului Expres București – Târgoviște, CNAIR are contracte de proiectare și execuție semnate cu turcii de la Esta pentru modernizarea DN 71 Târgoviște – Sinaia (lărgire la 4 benzi) respectiv modernizare (fără lărgire) pentru tronsonul Târgoviște – Sinaia. Modernizarea și lărgirea DN 7/DN 71, șosele care tranzitează localitățile a fost subiectul unei dispute tehnice despre care fostul ministru al Transporturilor Cătălin Drulă susținea că este o soluție de secol XX.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Studiu de preferabilitate – 2 ani
    Studiu de fezabilitate – 2 ani
    Studiu geotehnic – 2 ani
    Licitații – 2 ani
    Execuție lucrare ……….., nu se știe…
    Concluzii …., să sperăm că vom reuși să vedem cei 60 de km finalizați ( dacă avem zile)

    • Vrăjeala. Lărgirea la 4 benzi a drumului Târgoviște baldana e la al 4 lea studiu de fezabilitate! Toate plătite! Niciunul realizat! 2028 pentru 62 km la șes e o rușine… se poate face în 6 luni… o altă groapă fără fund…. Cățelușul labusul Corneliu Ștefan fură banii cu Săvoiu! Nu se va face!!!

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.