Drumul de mare viteză București – Giurgiu. CNIR a aprobat lansarea licitației pentru studiul de fezabilitate / Cele trei variante de traseu FOTO

Centura Giurgiu autostrada nemțească beton rezistă la caniculă Sursa Foto : CNAIR

Consiliul de Administrație al Companiei Naționale de Investiții Rutiere a aprobat lansarea licitației pentru realizarea Studiului de Fezabilitate al Drumului de Mare Viteză București – Giurgiu. În prezent există, trei variante de traseu, iar pe baza SF se va stabili profilul de drum expres sau de autostradă. Drumul de mare viteză București – Giurgiu este proiect propriu al Companiei Naționale de Investiții Rutiere (CNIR), iar studiul de fezabilitate va avea o durată estimată de 18 luni.

CNIR a precizat că va transmite documentația către Agenția Națională de Achiziții Publice (ANAP) spre validare până la sfârșitul lunii octombrie.

În cadrul Studiului de Fezabilitate, proiectantul va realiza o analiză multi-criterială pentru variantele de traseu, profilul (Autostradă sau Drum Expres) și structura drumului, precum și conexiunea cu alte obiective de investiții.

Analize Economedia

criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic

Variante posibile de traseu:
– Desprinderea din Autostrada A1 București-Pitești, zonele Corbii Mari (limită jud. Giurgiu/Dâmbovița sau Bolintin Vale (județul Giurgiu)
– Desprinderea din viitoarea Autostradă A6 București-Alexandria, nodul rutier Ghimpați (jud. Giurgiu)
– Conexiune cu viitorul Drum Radial DR 10 Măgurele Expres și Autostrada A0 București Sud.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

„Caietul de Sarcini pentru Studiul de Fezabilitate al proiectului include elemente inovatoare, precum modelarea 3 D Building Information Modelling (BIM), criteriu obligatoriu în Caietul de Sarcini. De asemenea, CNIR va solicita viitorului prestator echiparea instalațiilor de foraj cu sisteme GPS și camere video care permit urmărirea lucrărilor în timp real. Durata contractului va fi de 18 luni (16 luni pentru realizarea studiul de fezabilitate și 2 luni pentru asistență tehnică pregătire contract proiectare și execuție/raport financiar final). Finanțarea este asigurată din fonduri europene nerambursabile și de la Bugetul de Stat”, a mai transmis CNIR.

În septembrie, Ministerul Transporturilor a aprobat un proiect prin care va investi aproape 100 de milioane de euro pentru modernizarea DN 5B Giurgiu – Ghimpați (36,3 km), legătura la A1 București – Pitești și la viitoarea Autostradă A6 București – Alexandria. Drumul va ocoli municipiul Giurgiu, din zona intersecției cu strada Drumul Serei, și va ajunge până la intrarea în comuna Ghimpați.

Tot în septembrie, Compania de Drumuri (CNAIR) a lansat licitația pentru studiul de fezabilitate ce va sta la baza construirii unui nou pod peste Dunăre între Giurgiu (România) și Ruse (Bulgaria). Durata maximă alocată elaborării Studiului de fezabilitate este de 23 de luni din momentul începerii contractului, care are o valoare de 60 de milioane de lei. Termenul de depunere a ofertelor este 28 octombrie 2024.

În plus, în Bulgaria se lucrează deja la Autostrada Veliko – Ruse.