După ce s-a încurcat în termene și contracte, Grindeanu pune autostrăzile în „diagrama lui Gantt” / Site-ul Autostrăzii Ploiești-Brașov a rămas cu postările lui Drulă

Sorin Grindeanu PSD Sursa foto: Sorin Grindeanu / Facebook

Evoluția lucrărilor la proiectele de autostradă va fi publicată în „diagrama lui Gantt”, anunță ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, care spune că astfel nu vor mai fi interpretări eronate sau trunchiate în spațiul public. Practic publicul va avea acces la „rapoartele de progres” într-o formă mai evoluată față de ceea ce se regăsește acum pe site-ul CNAIR la rubrica „Harta proiectelor de infrastructură” (Harta realizată de CESTRIN).

  • Diagrama Gantt reprezintă o diagramă cu bare orizontale care ilustrează activitățile dintr-un proiect, desfășurate în timp, indicând timpii de începere și respectiv de finalizare, precum și durata acestor activități. În diagramă pot fi menționate și persoanele responsabile pentru activități, potrivit Wikipedia.

În schimb, evoluția unuia dintre cele mai importante proiecte de autostradă, A3 Ploiești-Brașov, a rămas la o informare din 30 august, cu câteva zile înainte de ieșirea USR de la guvernare. Practic, ultima informare a publicului despre progresul Studiului de Fezabilitate pe care îl face Consitrans pentru Autostrada de pe Valea Prahovei datează din 30 august.

După ce s-a încurcat în termene, contracte și denumiri de instituții, ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu promite că pune autostrăzile în diagrama Gantt: „Am discutat până acum cu responsabilii din CNAIR despre proiectele pe care le avem în derulare și în pregătire. Vreau să urmăresc periodic evoluția proiectelor.

📈Avem multe obiective rutiere care trebuie să fie construite în graficele stabilite.
❗Am stabilit ca pe siteul CNAIR să fie postată diagrama Gantt, care va arăta permanent evoluția lucrărilor. Așa nu vor mai apărea interpretări și informații trunchiate în spațiul public.
📌Coridoarele 4 și 9 sunt o prioritate.
📌Sibiu-Pitești, tunelurile de pe secțiunea E – Lugoj-Deva, A7 -Autostrada Moldovei și A0 – Autostrada de Centură București sunt elementele lipsă ale acestor coridoare.
📌La fel de importante sunt A8, Autostrada Brașov-Bacău, sectoarele de pe Autostrada Transilvaniei, Drumurile expres din Banat, Oltenia, Muntenia și Dobrogea”, a scris Grindeanu pe pagina sa de Facebook.
Autostrada Ploiești-Brașov, prima autostradă cu site dedicat pe pagina CNAIR (ultima informare, 30 august 2021)

Sursa foto: Sorin Grindeanu / Facebook

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *