Evoluția lucrărilor la proiectele de autostradă va fi publicată în „diagrama lui Gantt”, anunță ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, care spune că astfel nu vor mai fi interpretări eronate sau trunchiate în spațiul public. Practic publicul va avea acces la „rapoartele de progres” într-o formă mai evoluată față de ceea ce se regăsește acum pe site-ul CNAIR la rubrica „Harta proiectelor de infrastructură” (Harta realizată de CESTRIN).
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
- Diagrama Gantt reprezintă o diagramă cu bare orizontale care ilustrează activitățile dintr-un proiect, desfășurate în timp, indicând timpii de începere și respectiv de finalizare, precum și durata acestor activități. În diagramă pot fi menționate și persoanele responsabile pentru activități, potrivit Wikipedia.
În schimb, evoluția unuia dintre cele mai importante proiecte de autostradă, A3 Ploiești-Brașov, a rămas la o informare din 30 august, cu câteva zile înainte de ieșirea USR de la guvernare. Practic, ultima informare a publicului despre progresul Studiului de Fezabilitate pe care îl face Consitrans pentru Autostrada de pe Valea Prahovei datează din 30 august.
După ce s-a încurcat în termene, contracte și denumiri de instituții, ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu promite că pune autostrăzile în diagrama Gantt: „Am discutat până acum cu responsabilii din CNAIR despre proiectele pe care le avem în derulare și în pregătire. Vreau să urmăresc periodic evoluția proiectelor.
 Avem multe obiective rutiere care trebuie să fie construite în graficele stabilite.
Avem multe obiective rutiere care trebuie să fie construite în graficele stabilite. Am stabilit ca pe siteul CNAIR să fie postată diagrama Gantt, care va arăta permanent evoluția lucrărilor. Așa nu vor mai apărea interpretări și informații trunchiate în spațiul public.
Am stabilit ca pe siteul CNAIR să fie postată diagrama Gantt, care va arăta permanent evoluția lucrărilor. Așa nu vor mai apărea interpretări și informații trunchiate în spațiul public. Coridoarele 4 și 9 sunt o prioritate.
Coridoarele 4 și 9 sunt o prioritate. Sibiu-Pitești, tunelurile de pe secțiunea E – Lugoj-Deva, A7 -Autostrada Moldovei și A0 – Autostrada de Centură București sunt elementele lipsă ale acestor coridoare.
Sibiu-Pitești, tunelurile de pe secțiunea E – Lugoj-Deva, A7 -Autostrada Moldovei și A0 – Autostrada de Centură București sunt elementele lipsă ale acestor coridoare. La fel de importante sunt A8, Autostrada Brașov-Bacău, sectoarele de pe Autostrada Transilvaniei, Drumurile expres din Banat, Oltenia, Muntenia și Dobrogea”, a scris Grindeanu pe pagina sa de Facebook.
La fel de importante sunt A8, Autostrada Brașov-Bacău, sectoarele de pe Autostrada Transilvaniei, Drumurile expres din Banat, Oltenia, Muntenia și Dobrogea”, a scris Grindeanu pe pagina sa de Facebook.

 Sursa foto: Sorin Grindeanu / Facebook
																															
												Sursa foto: Sorin Grindeanu / Facebook											
																			 
													 
													 
													 
													 
													 
													 
													 
													 
													 
													 
													 
													 
													 
													 
													 
													 
													 
													 
													 
													 
													 
													 
													 
													 
													 
													 
													 
													 
													