Electrica Furnizare le promite clienților că le va acorda retroactiv și integral clienților facilitățile prevăzute de lege privind plafonarea și compensarea facturilor la energie, după ce anterior a trimis facturile aferente lunii noiembrie fără a le include.
„Având în vedere atât prevederile OUG 118/2021 modificată şi completată cu Legea nr. 259/2021 şi OUG 130/2021, cât şi ale Legii nr. 226/2021 privind facilităţile acordate consumatorilor de energie electrică şi gaze naturale pentru plata facturilor aferente sezonului rece, Electrica Furnizare a demarat o serie de optimizări ale sistemului informatic de facturare care să permită evidenţierea în cadrul facturilor de energie a compensării, plafonării, exceptării de la plată şi a măsurilor de protecţie a consumatorilor vulnerabili. Astfel, deşi facturile de energie electrică şi gaze naturale emise de Electrica Furnizare aferente consumului realizat în intervalul noiembrie 2021-decembrie 2021 nu conţin momentan menţiuni cu privire la plafonare, compensare, exceptare de la plată şi măsurile de protecţie a consumatorilor vulnerabili, compania îşi asigură clienţii de faptul că vor beneficia de facilităţile prevăzute de lege pentru toată perioada de aplicare a acestora. Facilităţile neacordate de la începutul lunii noiembrie 2021 şi până în prezent vor fi oferite clienţilor noştri, retroactiv şi integral, după citirea echipamentelor de măsurare a energiei, odată cu regularizarea consumului pentru întreaga perioadă de aplicare a măsurilor de sprijin, respectiv noiembrie 2021-martie 2022”, se arată într-un comunicat de presă al furnizorului de energie electrică.
Reprezentanţii companiei precizează că, pentru a veni în sprijinul clienţilor, a fost creată o pagină dedicată informării acestora cu privire la facilităţile acordate consumatorilor de energie electrică şi gaze naturale.