Retailerul online român eMAG a anunțat luni că lansează un agent AI de shopping, primul de acest fel din România.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
Tudor Manea, CEO eMAG, a declarat în cadrul unui eveniment că acest agent AI de shopping este dezvoltat intern, cu tehnologie românească de către dezvoltatori români.
Potrivit lui, peste 50 de angajați din cadrul eMAG au lucrat la dezvoltarea acestui agent AI.
Cât a costat?
eMAG nu a dezvăluit suma investită în dezvoltarea acestui agent AI de shopping.
Tudor Manea, CEO eMAG, a precizat doar: „S-au investit foarte mulți bani”. Potrivit lui, această investiție „este pentru ce vom construi de acum încolo, pentru toți agenții AI pe care îi vom dezvolta”
Irina Pencea, general manager eMAG România, Bulgaria și Ungaria, afirmă că o parte din produse sunt lansate, dar doar în fazele inițiale.
Ce va face agentul AI de shopping?
Tudor Manea a explicat că acest agent de shopping va face tot ce face aplicația, plus ceva extra.
„Vedem agentul ca o nouă metodă de discovery și de tranzacționare. Pe de o parte va înlocui vânzătorul din magazin. Oamenii se duc în magazin să pună întrebări. Agentul va răspunde mai bine la întrebări. Iar dacă activezi funcția de memory, poate să vină mâncarea de pisică la easybox fără să îi mai spui nimic”, afirmă el.
Agentul AI de shopping al eMAG va fi ca un agent generic, dar valoarea adăugată este că va fi un agent generic personalizat pentru ecommerce și produsele pe care le vinde, a precizat Manea.
Lansarea agentului AI de shopping al eMAG va avea loc după sezonul de Black Friday, la începutul anului viitor.
