Facebook va avea un Centru de Confidenţialitate

Mark Zuckerberg Sursa foto: Facebook

Meta lucrează la ceea ce numeşte Centrul de Confidenţialitate, o zonă care va grupa toate opţiunile privind intimitatea utilizatorilor de Facebook şi va încerca să-i educe pe aceştia legat de ceea ce reprezintă opţiunile prezente, potrivit news.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Compania numită până nu demult Facebook a anunţat lansarea Privacy Center, o secţiune în care se regăsesc toate opţiunile privind intimitatea utilizatorilor.

Opţiunile din Privacy Center vor fi împărţite în cinci secţiuni: securitatea datelor, partajarea datelor, colectarea datelor, utilizarea datelor şi reclame.

Analize Economedia

Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar

Meta spune că noul Centru de Confidenţialitate pune un mare accent pe educarea utilizatorilor, explicându-le acestora şi ce reprezintă opţiunile prezentate.

Prin educarea utilizatorilor, Meta pare să spună că, în cazul în care apar incidente privind datele personale, responsabilitatea nu mai este a companiei, ci a utilizatorului care nu şi-a configurat contul cum trebuie.

Pentru început, noul Privacy Center este vizibil pentru un număr redus de utilizatori de desktop din Statele Unite, însă va fi, pe parcursul următoarelor luni, disponibil la nivel global.

Privacy Center va putea fi accesat în Facebook mergând la Settings > Privacy.