Fluxul populat de Twitter cu ajutorul algoritmului afişează, de luni seară, un număr foarte mare de postări publicate de patronul companiei, Elon Musk, transmite News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Pagina For You de pe Twitter, unde sunt afişate postări recomandate de algoritmul platformei, a fost inundată cu postările şi răspunsurile lui Elon Musk, afirmă foarte mulţi utilizatori, publicând capturi de ecran pentru a-şi susţine afirmaţia.

Acelaşi lucru se întâmplă utilizatorilor începând de luni seară indiferent dacă îl urmăresc sau nu pe Elon Musk ori dacă au interacţionat sau nu vreodată cu una dintre postările acestuia.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Pe versiunea web, în pagina For You, cu care utilizatorii sunt întâmpinaţi în mod implicit, primele 10 postări îi aparţin toate lui Elon Musk. Împrospătarea paginii duce uneori şi la afişarea altor utilizatori, însă, alteori, postările lui Elon Musk revin în fruntea acesteia.

Comportamentul ciudat al algoritmului vine după ce Elon Musk s-a plâns propriilor ingineri că i-a scăzut engagement-ul în ultima vreme şi chiar a concediat un inginer din această cauză.

Dacă nu cumva este o coincidenţă bizară, concluzia evidentă aici ar fi că proprietarul Twitter le-a cerut inginerilor săi mai multă vizibilitate în cadrul propriei platforme, iar aceştia i-au oferit-o în aşa fel încât toată lumea să înţeleagă ce se întâmplă.