Gábor Mozga a fost numit în rolul de CEO al MOL România, începând cu 1 ianuarie 2024. După 17 ani de activitate în echipa MOL, Camelia Ene și-a finalizat mandatul pe 31 decembrie, transmite un comunicat de presă.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Gábor Mozga este un profesionist cu o multă experiență în dezvoltarea și implementarea strategiei de vânzări și operațiuni.

De când s-a alăturat Grupului MOL, în 2019, a fost responsabil pentru dezvoltarea și conducerea segmentului de Vânzări și Operațiuni Retail la nivel de Grup, în 9 țări, în calitate de lider al departamentului. În ultimul an, a gestionat integrarea celei mai mari achiziții de Retail a Grupului MOL de până în prezent – transformarea rețelei „Lotos” în „MOL Polonia”.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Are o diplomă universitară în economie și a acumulat o experiență semnificativă în domenii precum comerț și finanțe. De asemenea, a lucrat mai bine de două decenii în consiliile de administrație ale unor mari companii FMCG.