Gafă monumentală. Volkswagen anunță că schimbarea numelui în Voltswagen a fost „o păcăleală de 1 aprilie”

volkswagen logo

Bâlbâielile Volkswagen privind o eventuală redenumire a operațiunilor din SUA în „Voltswagen of America”, într-o acțiune de marketing menită să atragă atenția asupra eforturilor sale de dezvoltare a vehiculelor electrice, se dovedesc a fi o păcăleală de 1 aprilie, scrie Reuters.

Compania a fost criticată pe rețelele de socializare pentru un comunicat de presă înșelător, care a fost ulterior retras, unii comentatori amintind de scandalul emisiilor de motorină, care a dezvăluit că zeci de mii de clienți și multe autorități de reglementare au fost înșelate cu privire la nivelul emisiilor generate de mașinile producătorului.

„Volkswagen of America nu își va schimba numele în Voltswagen. Redenumirea a fost concepută ca un anunț în spiritul zilei de 1 aprilie, în care urma să subliniem lansarea SUV-ului ID.4 complet electric și prin care voiam să semnalăm angajamentul nostru de a oferi mobilitate electrică tuturor”, a declarat un purtător de cuvânt al VW SUA.

Comunicatul de presă, postat pe site-ul web al companiei și însoțit de mesaje pe Twitter, a inclus o descriere detaliată a pretinselor eforturi de rebranding și a noilor sigle. Compania a retras comunicările marți seara.

Volkswagen, al doilea cel mai mare producător auto din lume, se așteaptă să dubleze livrările de vehicule electrice și să sporească profiturile pentru marca sa de bază în acest an, după ce și-a intensificat trecerea la vehicule complet electrice.

Unii oficiali VW și-au exprimat frustrarea că eforturile semnificative ale companiei în SUA nu au atras atenția la fel de mult ca Tesla sau General Motors.

Brandul Volkswagen își propune să investească 16 miliarde de euro în electrificare și digitalizare până în 2025. Comania s-a angajat să vândă un milion de vehicule electrice în întreaga lume până în 2025.

Volkswagen a recunoscut în 2015 că a folosit software ilegal pentru a fenta testele pentru motoare diesel din Statele Unite, provocând cea mai mare criză corporativă din Germania care a costat producătorul auto peste 32 de miliarde de euro drept amenzi, reparații și costuri legale.

În 2017, VW a pledat vinovat pentru înșelăciune, obstrucționare a justiției și declarații false, ca parte a unei înțelegeri de 4,3 miliarde de dolari încheiate cu Departamentul de Justiție al SUA în legătură cu scandalul emisiilor de motorină.

Sursa foto: Pixabay

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *