Ieșirea de pe Valea Oltului, pre Sibiu, lărgită la patru benzi, cu limită de 50 km/h. DRDP Brașov: ”Scopul acestei investiții nu a fost să mărim viteza de deplasare”

dn7, benzi circulatie, valea oltului Sursa foto: Turnul Sfatului

Tronsonul de drum dintre Boița și Tălmaciu, proaspăt lărgit de la două la patru benzi de circulație, a primit zilele trecute noile marcaje rutiere, însă șoferii au fost surprinși să constate că pe cea mai mare parte a lui, noul sector de drum este limitat la 50 de km/h, scrie Turnul Sfatului.

Contactați de ziarul sibian, reprezentanții Poliției Rutiere Sibiu au explicat că decizia nu le aparține, fiind vorba de un drum național decizia aparținând structurilor superioare centrale.

Reprezentanții Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Brașov, cei care administrează drumurile naționale în județul Sibiu și beneficiarii investiției, susțin că scopul lărgirii șoselei a fost de a crește siguranța, nu viteza.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

”Scopul acestei investiții nu a fost să mărim viteza de deplasare prin creșterea limitei de viteză. De altfel, drumul doar a fost lărgit, arhitectura și configurația lui nu s-au schimbat. Scopul proiectului a fost eliminarea unui punct negru pe Drumul Național 7 prin creșterea siguranței rutiere. Limita de viteză a rămas aceeași care era și înainte pentru că, dacă urmăriți clipul video la care faceți referire, marcajele precedă o serie de curbe periculoase”, a explicat Robert Elekes, purtătorul de cuvânt al DRDP Brașov.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Un grav accident frontal a avut loc chiar sâmbătă după-masă, exact pe acest tronson de drum. În urma accidentului au fost rănite cinci persoane, acestea fiind internate la spital.

Contractul de proiectare și execuție a lucrărilor a avut o valoare inițială de aproximativ 22 de milioane de lei.

Pe DN 7 Valea Oltului, între Tălmaciu şi Boiţa, la finalul anului viitor se va realiza şi conexiunea cu primul lot al Autostrăzii A 1 Sibiu – Piteşti. Tronsonul Sibiu – Boiţa (13 km.) unde lucrează constructorul PORR din Austria a depăşit stadiul fizic de 50 % şi ar putea fi deschis în decembrie 2022.

Sursa foto: Turnul Sfatului