IKEA România a înregistrat în anul fiscal 2022 o creştere de 2,5% a vânzărilor totale, respectiv de peste 13% pentru comerţul online, comparativ cu anul precedent, arată date citate de News.ro. De asemenea, a vândut peste 22 de milioane de produse, dintre care 66,55% au fost piese de mobilier şi 34,2% accesorii, cifra de afaceri ajungând la peste 1 miliard de lei.
Peste 4,5 milioane de oameni au vizitat magazinele IKEA din România, iar magazinul online a avut peste 31,2 milioane de vizitatori.
”Anul fiscal 2022 a înregistrat o creştere şi în ceea ce priveşte comenzile online, compania înregistrând un total de peste 400.000 de comenzi”, transmite IKEA.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
De asemenea, reprezentanţii companiei mai consemnează că ”în ultimele 12 luni, au fost vânduţi peste 2,5 milioane de hotdogi, o cantitate suficientă pentru a crea un drum de 433 km până la Timişoara, zonă care reprezentă următorul reper important în extinderea IKEA în România”.
IKEA România mai anunţă că a deschis recent un punct de ridicare comenzi în Oradea, iar următorul va fi în Sibiu.