Retailerul scandinav Ikea a început să reducă prețurile la produsele sale după un an marcat de o inflație galopantă și de un sentiment de slăbiciune a consumatorilor pe majoritatea piețelor sale, scrie Bloomberg.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Reprezentanții companiei spun că reduc prețurile la o serie de produse, inclusiv o reducere de 20% în cazul popularului său raft pentru cărți “Billy”.

Vânzările cu amănuntul ale Ikea au atins un alt record, de 47,6 miliarde de euro (50,6 miliarde de dolari) pentru anul fiscal 2023, o creștere de 7,3% după ajustarea la impactul valutar, datorită creșterilor de prețuri din anul precedent și din prima jumătate a anului, care au ajutat la compensarea „provocării continue a cantităților mai mici de vânzări”, a spus Jon Abrahamsson Ring, directorul general al Inter Ikea Group, francizorul mondial al brandului, într-un interviu.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

Nu numai că este în creștere competiția pentru portofelele consumatorilor, dar „portofelele devin și mai subțiri”, a spus executivul, subliniind modul în care criza actuală a costului vieții a continuat să afecteze cererea la retailerii din întreaga lume.

Compania de mobilă a majorat prețurile pentru francizați la începutul anului, pe fondul creșterii vertiginoase a costurilor în lanțul său de aprovizionare. Din luna mai, această presiune a scăzut, deoarece „prețurile materiilor prime, costurile de transport merg în direcția corectă”, a spus el.

Disponibilitatea produselor în magazinele Ikea s-a îmbunătățit, de asemenea, după lipsurile globale din anii precedenți. Pe măsură ce restricțiile Covid au fost complet ridicate și vizitatorii s-au întors în magazinele fizice, vânzările online ale Ikea au rămas aproximativ neschimbate. Compania a continuat să dezvolte formate mici de magazine, adăugând peste 70 de locații. De asemenea, a intrat pe o nouă piață în America de Sud, prin deschiderea unui magazin în Columbia.