Ikea reduce prețurile la produsele sale, în timp ce inflația afectează portofelele consumatorilor

IKEA Timisoara (1)

Retailerul scandinav Ikea a început să reducă prețurile la produsele sale după un an marcat de o inflație galopantă și de un sentiment de slăbiciune a consumatorilor pe majoritatea piețelor sale, scrie Bloomberg.

Reprezentanții companiei spun că reduc prețurile la o serie de produse, inclusiv o reducere de 20% în cazul popularului său raft pentru cărți “Billy”.

Vânzările cu amănuntul ale Ikea au atins un alt record, de 47,6 miliarde de euro (50,6 miliarde de dolari) pentru anul fiscal 2023, o creștere de 7,3% după ajustarea la impactul valutar, datorită creșterilor de prețuri din anul precedent și din prima jumătate a anului, care au ajutat la compensarea „provocării continue a cantităților mai mici de vânzări”, a spus Jon Abrahamsson Ring, directorul general al Inter Ikea Group, francizorul mondial al brandului, într-un interviu.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

Nu numai că este în creștere competiția pentru portofelele consumatorilor, dar „portofelele devin și mai subțiri”, a spus executivul, subliniind modul în care criza actuală a costului vieții a continuat să afecteze cererea la retailerii din întreaga lume.

Compania de mobilă a majorat prețurile pentru francizați la începutul anului, pe fondul creșterii vertiginoase a costurilor în lanțul său de aprovizionare. Din luna mai, această presiune a scăzut, deoarece „prețurile materiilor prime, costurile de transport merg în direcția corectă”, a spus el.

Disponibilitatea produselor în magazinele Ikea s-a îmbunătățit, de asemenea, după lipsurile globale din anii precedenți. Pe măsură ce restricțiile Covid au fost complet ridicate și vizitatorii s-au întors în magazinele fizice, vânzările online ale Ikea au rămas aproximativ neschimbate. Compania a continuat să dezvolte formate mici de magazine, adăugând peste 70 de locații. De asemenea, a intrat pe o nouă piață în America de Sud, prin deschiderea unui magazin în Columbia.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: