Ikea reduce prețurile la produsele sale, în timp ce inflația afectează portofelele consumatorilor

IKEA Timisoara (1)

Retailerul scandinav Ikea a început să reducă prețurile la produsele sale după un an marcat de o inflație galopantă și de un sentiment de slăbiciune a consumatorilor pe majoritatea piețelor sale, scrie Bloomberg.

Reprezentanții companiei spun că reduc prețurile la o serie de produse, inclusiv o reducere de 20% în cazul popularului său raft pentru cărți “Billy”.

Vânzările cu amănuntul ale Ikea au atins un alt record, de 47,6 miliarde de euro (50,6 miliarde de dolari) pentru anul fiscal 2023, o creștere de 7,3% după ajustarea la impactul valutar, datorită creșterilor de prețuri din anul precedent și din prima jumătate a anului, care au ajutat la compensarea „provocării continue a cantităților mai mici de vânzări”, a spus Jon Abrahamsson Ring, directorul general al Inter Ikea Group, francizorul mondial al brandului, într-un interviu.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Nu numai că este în creștere competiția pentru portofelele consumatorilor, dar „portofelele devin și mai subțiri”, a spus executivul, subliniind modul în care criza actuală a costului vieții a continuat să afecteze cererea la retailerii din întreaga lume.

Compania de mobilă a majorat prețurile pentru francizați la începutul anului, pe fondul creșterii vertiginoase a costurilor în lanțul său de aprovizionare. Din luna mai, această presiune a scăzut, deoarece „prețurile materiilor prime, costurile de transport merg în direcția corectă”, a spus el.

Disponibilitatea produselor în magazinele Ikea s-a îmbunătățit, de asemenea, după lipsurile globale din anii precedenți. Pe măsură ce restricțiile Covid au fost complet ridicate și vizitatorii s-au întors în magazinele fizice, vânzările online ale Ikea au rămas aproximativ neschimbate. Compania a continuat să dezvolte formate mici de magazine, adăugând peste 70 de locații. De asemenea, a intrat pe o nouă piață în America de Sud, prin deschiderea unui magazin în Columbia.