Lanțul de simigerii Luca se extinde în Polonia, cu primul său magazin deschis în Varșovia în luna mai, scrie presa poloneză Warsaw Business Journal.
Polonia este prima piață străină pe care debutează lanțul românesc de magazine.
De ce a ales lanțul românesc Polonia pentru a-și începe expansiunea internațională? „Piața poloneză este una matură și, din punct de vedere al obiceiurilor de consum, similară cu cea românească. Clienții polonezi au potențialul de a aprecia misiunea Luca”, a explicat Piotr Wilczyński, directorul financiar al lanțului, într-un comunicat de presă.
Oferta Luca pe piața poloneză va include majoritatea produselor disponibile în prezent pe piața din România.
„Sperăm ca, pe lângă gustul produselor, clienții polonezi să fie atrași și de raportul calitate-preț și de modul de comunicare: dezinvolt, pozitiv, plin de umor, extrem de actual și tineresc”, spune Piotr Wilczyński, directorul financiar al Luca în Polonia.
Prima brutărie sub brandul Luca din Polonia va fi deschisă pe 21 mai 2024 și va fi situată în Varșovia, pe bulevardul Ludwika Waryńskiego 3A, în clădirea Polna Corner, chiar lângă ieșirea de la stația de metrou Politechnika.
Alegerea locației este justificată de numărul mare de clădiri de birouri din zonă și de proximitatea campusului universitar.
Luca anunță că intenționează să mai deschidă încă 8-10 brutării până la sfârșitul acestui an – atât în centrul Varșoviei, cât și în alte orașe. Brutăriile vor fi amplasate direct pe stradă sau în centre comerciale.
Luca este un lanț românesc de brutării creat în 2010. În prezent, există aproximativ 150 de puncte de vânzare proprii. Până în prezent, lanțul are un total de aproximativ 2.500 de angajați.
Economedia a scris anterior atât despre investițiile românești în Polonia, aflate în prezent la un nivel slab, cât și despre investițiile din ce în ce mai dinamice ale companiilor poloneze în România.
Citește mai multe: