Minor International, unul dintre cele mai mari grupuri de ospitalitate din Asia, care deține și lanțul hotelier spaniol NH, a decis să încheie activitatea în România. Ultimul hotel NH din țară, care a funcționat la Timișoara, și-a închis porțile. Spațiul în care a funcționat NH și-a găsit rapid un nou proprietar. În mai puțin de o lună, s-a realizat rebranduirea hotelului, care acum se numește Rivo by Branco. Noii proprietari sunt cei care au deschis în orașul de pe Bega, în 2023, hotelul de patru stele Branco, care oferă 26 de camere.
„A fost un vis de-al meu să creez un brand local. Am început cu Pensiunea Timișoara, în 2010, la care am renunțat, și apoi cu Pensiunea Elisei, pe care am păstrat-o și o vom renova. După ce am deschis hotelul Branco, pe care l-am construit de la zero, am mai achiziționat și hotelul Classico de trei stele și Serenity – fostul hotel Check-In, de patru stele. Pentru NH eram în negocieri de ceva timp, de aproximativ un an. Inițial, nu ne-am înțeles la preț, dar, ulterior, au acceptat oferta noastră și, într-o lună, am încheiat contractul. NH era acolo în chirie, spațiul fiind al celor de la Incontro. În România nu mai există NH. Locația e foarte faină. Nici bine nu am pus brandul nou și deja au început să vină clienții, deși site-urile NH erau deja închise. Suntem foarte mulțumiți de cum am început”, a declarat pentru Economedia Cristian Elisei Farkas, proprietarul hotelurilor care funcționează sub brandul Branco.


NH Timișoara, de pe strada Pestalozzi, beneficia de 80 de camere și trei apartamente, trei săli de conferință, două spații de restaurant, o terasă cu vedere spre Parcul Regina Maria, o zonă de fitness și wellness, precum și un salon spa.
„Am făcut câteva reîmprospătări, am igienizat puțin, am schimbat culorile, am adus ceva mobilier, dar acum lucrăm la un design nou, alături de arhitecta Corina Săftescu. Momentan, păstrăm tot ce au avut cei de la NH, pentru că mobilierul este de calitate. Dar vom face o renovare capitală după ce finalizăm proiectul. Vom organiza conferințe și evenimente, lucruri pe care NH nu le-a mai realizat în ultima perioadă, pentru că și-a restrâns activitatea. Vom reface și restaurantele. Pentru cel cu vederea spre parc avem deja designul pregătit, va ieși foarte frumos”, a mai spus Cristian Elisei Farkas.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -

În România, sub brandul NH au funcționat doar două hoteluri: unul la București, vândut încă din 2009, și cel de la Timișoara, ambele de patru stele.

Minor deține în prezent 530 de proprietăți hoteliere în aproape 60 de țări, cea mai mare parte a activității sale din Europa fiind realizată prin intermediul NH Hotel Group, pe care l-a achiziționat în 2018.





