După anunțul Lidl, care își va reduce programul magazinelor pentru a face economie la electricitate, și ceilalți retaileri caută soluții similare. La nivelul Asociației Marilor Rețele Comerciale din România (AMRCR) se poartă discuții în acest sens, dar deciziile vor fi luate de fiecare rețea în parte, a spus George Bădescu, directorul executiv al AMRCR, pentru Economedia.ro.
El a precizat că fiecare magazin are un anumit format, un anumit public și, de aceea, fiecare este liber să decidă dacă își va reduce sau nu programul ca măsură de economisire a electricității. De asemenea, pot fi făcute adaptări în anumite zone pentru avea un consum diminuat.
Despre decizia Lidl, el a spus că e normal ca oricine să fie prevăzător în această perioadă și a subliniat că toată lumea încearcă să reducă din consum în diverse modalități.
Pe de altă parte, el a adăugat că Asociația Marilor Rețele Comerciale din România are în permanență un dialog și cu autoritățile pentru a găsi soluții la prețurile tot mai mare ale energiei. George Bădescu, directorul executiv al AMRCR, a afirmat că „o ofertă mai echilibrată din piața energiei” este una din soluțiile pe care le consideră potrivite.