Discuții la nivelul marilor lanțuri de magazine din România, pentru a economisi energia. Reprezentanții retailerilor alimentari ar dori o ofertă mai echilibrată pentru electricitate

magazin, vanzare Sursa foto: Pexels

După anunțul Lidl, care își va reduce programul magazinelor pentru a face economie la electricitate, și ceilalți retaileri caută soluții similare. La nivelul Asociației Marilor Rețele Comerciale din România (AMRCR) se poartă discuții în acest sens, dar deciziile vor fi luate de fiecare rețea în parte, a spus George Bădescu, directorul executiv al AMRCR, pentru Economedia.ro.

El a precizat că fiecare magazin are un anumit format, un anumit public și, de aceea, fiecare este liber să decidă dacă își va reduce sau nu programul ca măsură de economisire a electricității. De asemenea, pot fi făcute adaptări în anumite zone pentru avea un consum diminuat.

Despre decizia Lidl, el a spus că e normal ca oricine să fie prevăzător în această perioadă și a subliniat că toată lumea încearcă să reducă din consum în diverse modalități.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

Pe de altă parte, el a adăugat că Asociația Marilor Rețele Comerciale din România are în permanență un dialog și cu autoritățile pentru a găsi soluții la prețurile tot mai mare ale energiei. George Bădescu, directorul executiv al AMRCR, a afirmat că „o ofertă mai echilibrată din piața energiei” este una din soluțiile pe care le consideră potrivite.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: