După anunțul Lidl, care își va reduce programul magazinelor pentru a face economie la electricitate, și ceilalți retaileri caută soluții similare. La nivelul Asociației Marilor Rețele Comerciale din România (AMRCR) se poartă discuții în acest sens, dar deciziile vor fi luate de fiecare rețea în parte, a spus George Bădescu, directorul executiv al AMRCR, pentru Economedia.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

El a precizat că fiecare magazin are un anumit format, un anumit public și, de aceea, fiecare este liber să decidă dacă își va reduce sau nu programul ca măsură de economisire a electricității. De asemenea, pot fi făcute adaptări în anumite zone pentru avea un consum diminuat.

Despre decizia Lidl, el a spus că e normal ca oricine să fie prevăzător în această perioadă și a subliniat că toată lumea încearcă să reducă din consum în diverse modalități.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

Pe de altă parte, el a adăugat că Asociația Marilor Rețele Comerciale din România are în permanență un dialog și cu autoritățile pentru a găsi soluții la prețurile tot mai mare ale energiei. George Bădescu, directorul executiv al AMRCR, a afirmat că „o ofertă mai echilibrată din piața energiei” este una din soluțiile pe care le consideră potrivite.