Asocierea de constructori Astaldi-Slacef (Italia) a câștigat și licitația și pentru modernizarea lotului Ronaț – Arad pe Magistrala Caransebeș – Timișoara – Arad, la doar o săptămână după ce a fost desemnată câștigătoare și pentru secțiunea Timișoara – Ronaț (13 kilometri). Tot Astaldi a câștigat și lotul 1 pe secțiunea Caransebeș – Lugoj, dar contractul nu a fost semnat pentru că s-a depus o contestație. Oferta Astaldi a fost de 1,4 miliarde lei. Lucrările se fac pentru creșterea vitezei de circulație la 160 km/h. pentru trenurile de călători și 120 km/h. la cele de marfă. Al doilea mare proiect de modernizare și electrificare finanțat prin PNRR este linia Cluj-Napoca – Oradea.
Pentru Lotul 4, Ronaț – Arad, cu o lungime de 55 km, oferta Astaldi a fost de 2,1 miliarde lei, finanțarea fiind asigurată prin PNRR. Contractul poate fi semnat dacă nu se depun contestații, durata de realizare fiind de 4 ani, a transmis CFR Infrastructură.
„PNRR – Ronaț Triaj – Arad (lotul 4), modernizarea infrastructurii feroviare și creșterea vitezei de circulație la 160 km/h
Lotul 4 Ronaț Triaj Gr. D – Arad au depus oferte 5 constructori:
- ARCADA COMPANY
- FCC CONSTRUCCION S.A.
- WEBUILD SPA – MILANO
- IMPRESA PIZZAROTTI& C SPA ITALIA S.P.A.
- MAPA INSAAT VE TICARET ANONIM SIRKETI – asociere