Luca de Meo, CEO-ul Renault, a declarat că producătorul auto trebuie să continue să reducă costurile pentru a simplifica organizația și pentru a-și atinge obiectivul de a-și lansa cea mai bună gamă de produse până în 2023 până în 2025.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Renault a declarat în apelul privind veniturile din al treilea trimestru că este aproape de a-și atinge obiectivul de a reduce costurile fixe cu două miliarde de euro până la sfârșitul anului, cu un an înainte de termen. Scopul este de a ajunge la trei miliarde de euro în reduceri de costuri până în 2025.

Vorbind în Germania la Automobilwoche Summit, de Meo a spus, citat de Reuters, că compania mai trebuie să-și revină din pierderea de opt miliarde de euro suferită în 2020 în mijlocul pandemiei de coronavirus.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

„Trebuie să aducem Renault înapoi într-o stare mai bună pentru a putea investi în viitor”, a spus de Meo.

Producătorul francez de automobile a declarat în octombrie că producția sa va fi redusă cu 500.000 de mașini în acest an, mai mult decât dublul previziunilor anterioare, din cauza penuriei globale de semiconductori, dar și-a menținut perspectiva de profit, ajutată de prețurile mai mari ale mașinilor și de reducerile de costuri.

La summitul din Germania de marți, de Meo a spus că se așteaptă ca 20%-30% din cifra de afaceri a producătorului auto să provină din surse de venituri netradiționale în decurs de 10 ani, deoarece a lucrat pentru ca compania să fie mai puțin dependentă de alte firme.

De Meo, care a preluat conducerea la Renault în iulie 2020, după o carieră care a cuprins diferiți producători de automobile, inclusiv Fiat și Volkswagen, a declarat că a implementat mai multe proiecte în companie în ultimul an decât a văzut în ultimii 12. ani în încercarea de a simplifica organizarea.

„Există încă mult potențial”, a spus de Meo. „Dar situația pentru noi este încă complicată… A trebuit să mărunți toate lucrurile care nu erau necesare și apoi să reiau”.