Maghiarii de la Futureal au livrat primul smart mall din Budapesta. Acum 11 ani, aceștia au vândut mall-ul Gold Plaza Baia Mare

Etele Plaza

Maghiarii de la Futureal, prezenți și în România prin divizia rezidențială Cordia, au inaugurat cel mai nou centru comercial și de divertisment, amplasat foarte aproape de Piața Etele, Kelenföld, Budapesta. Proiectul în valoare de 300 de milioane de euro este primul mall smart din Ungaria.

În 2019, înainte de pandemie, Futureal căuta, terenuri pretabile pentru proiecte de birouri în București, pentru a dezvolta noi scheme office, alături de cele rezidențiale. De asemenea, maghiarii au dezvoltat mall-ul Gold Plaza din Baia Mare, de 34.500 mp, livrat în 2010, preluat de Immofinanz si redenumit VIVO.

Noul centru comercial deservește în mod direct una dintre cele mai dens populate zone din Budapesta, unde locuiesc aproximativ 235.000 de oameni. Puterea de cumpărare a locuitorilor acestei zone este de 125% din puterea de cumpărare medie la nivel național, în condițiile unei oferte relativ scăzute de retail modern.

Clienții Etele Plaza pot alege dintr-o varietate de mărci cunoscute, cum ar fi retailerul de modă Peek & Cloppenburg, care își deschide primul magazin din zona Buda a capitalei Ungariei. Grupul spaniol Inditex va fi prezent cu toate mărcile disponibile în Ungaria, inclusiv Zara, introducând pe piața locală cel mai recent concept de design de magazin.

Retailerul american de îmbrăcăminte GAP își deschide aici primul magazin din Ungaria, iar cel mai mare magazin Müller este în Etele Plaza. Cel mai mare flagship store eMAG va întâmpina, de asemenea, clienții în noul mall smart, cu o  gamă foarte largă de produse.

Food court-ul din Etele Plaza ocupă aproape în întregime etajul al treilea al clădirii, oferind spațiu suficient pentru ca peste 1.000 de persoane să ia masa confortabil și în siguranță în orice moment. Zona interioară are 950 de locuri, în timp ce alte 150 de locuri sunt instalate pe terasa de pe acoperiș.

În parcările auto sunt disponibile 1.300 de locuri, accesibile din toate direcțiile, iar aproape 130 de spații de parcare includ stații de încărcare a mașinilor electrice, costul  generat putând fi plătit cu ușurință prin intermediul aplicației, adăugat la taxa de parcare.

Mall-ul are aproape 4.000 de metri pătrații de spații verzi, iar suprafața totală închiriabilă este de 55.000 de metri pătrați.

Portofoliul Futureal include peste 180 de proiecte imobiliare cu o valoare totală de 5 miliarde de euro și o suprafață dezvoltată de peste 3 milioane de metri pătrați.

În 2019, înainte de pandemie, Futureal căuta, terenuri pretabile pentru proiecte de birouri în București, pentru a dezvolta noi scheme office, alături de cele rezidențiale.

Sursa foto: Futureal

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.