Mașinile de transport alternativ, precum Uber sau Bolt, nu vor putea circula pe benzile speciale pentru autobuze / Camera Deputaților a respins propunerea deputaților USR

trafic-bucuresti-masini_INQUAM_Photos_Sabin_Cirstoveanu Sursa foto: Inquam Photos/ Sabin_Cirstoveanu

Șoferii care lucrează pentru aplicații de ridesharing, de exemplu, Uber sau Bolt, nu vor avea voie să circule pe benzile speciale pentru autobuze. Proiectul de lege care le-ar fi dat dreptul de a circula pe benzile speciale destinate transportului în comun, cu condiția să nu perturbe circulația acestora, a fost respins definitiv miercuri la Camera Deputaților, scrie avocatnet.ro.

„Autoturismele care efectuează transport alternativ nu beneficiază de facilitățile de trafic aferente serviciilor publice de transport local, cu excepția posibilității de a circula în localități pe banda special amenajată pentru mijloacele de transport auto în comun” scria,, în proiectul de lege respins atât de senatori, cât și de deputați.

În prezent, OUG 49/2019 privind activitățile de transport alternativ cu autoturism și conducător auto stabilește că “autoturismele care efectuează transport alternativ nu beneficiază de facilitățile de trafic aferente serviciilor publice de transport local”.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

Proiectul respins în Cameră a fost inițiat de 9 deputați USR: Buzoianu Diana-Anda, Havârneanu Filip, Lazăr Ion-Marian, Lazăr Teodor, Molnar Radu-Iulian, Neagu Denisa-Elena, Panait Radu, Teniţă Dragoş-Cătălin, Todosiu Beniamin.

Principalul motiv pentru apariția acestei propuneri era, potrivit inițiatorilor, faptul că „banda special amenajată pentru mijloacele de transport auto în comun a fost concepută și pentru a facilita deplasarea unor vehicule atunci când traficul este ridicat, permițând conducătorilor acestora să respecte un orar sau să realizeze deplasarea într-un interval de timp mai scăzut, eliberând astfel și benzile normale pentru ceilalți participanți la trafic”.

 

 

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. exista in bucuresti artere cu sens unic si cu o singura banda pe contrasens rezervata transportului public local, care, conform legii, include transportul in regim de TAXI si in regim de inchiriere. daca e o banda rezervata pentru transportul public local, automat pot circula pe ea si masinile ridesharing.

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.