MedLife cumpără pachetul majoritar din platforma digitală SanoPass, unul din cele mai active startup-uri românești din zona de healthtech, care oferă servicii medicale, de wellness și fitness în regim de abonament și individual, potrivit unui anunț publicat la Bursa de Valori București (BVB).

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Platforma digitală SanoPass facilitează accesul la sănătate și fitness, oferind acces în peste 1.200 de clinici private, atât de proximitate, cât şi din reţele mari, şi în peste 200 de săli de fitness din România și Republica Moldova. Prin intermediul acestei reţele naţionale de parteneri, SanoPass asigură servicii medicale și de fitness pentru 50.000 de abonaţi.

„Realitatea ultimilor ani arată clar cât de acută este nevoia de noi modele de pachete de servicii de medicină și prevenție centrate pe nevoile individuale ale pacienților și, în același timp, complementare sistemelor de sănătate publice și private. Achiziția pachetului majoritar din platforma digitală SanoPass marchează astfel încă un pas important pentru MedLife în direcția strategică de a deveni un furnizor integrat de abonamente de asistență medicală preventivă, mișcare și nutriție, în completarea serviciilor de diagnostic și tratament pe care le oferim deja în cea mai mare rețea de unități medicale la nivel național”, a declarat Dorin Preda, Director Executiv, MedLife Group.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

În urma finalizării tranzacției, SanoPass va rămâne un business independent, iar echipa de management se va păstra în aceeași formulă, fondatorii Andrei Vasile și Delia Iliașa urmând să își continue activitatea și planurile de dezvoltare în cadrul SanoPass.

Pentru următoarea perioadă, SanoPass vizează extinderea substanțială a echipei și a portofoliului de clienți și beneficiari, compania deservind atât abonați individuali, cât și clienți persoane juridice, preponderent IMM-uri care au între 10 și 250 de angajați. În plus, SanoPass colaborează cu unele dintre cele mai puternice companii de asigurări din România, cum ar fi Generali, Metropolitan Life și NN.

Potrivit reprezentanților companiei, SanoPass a cunoscut o expansiune remarcabilă, înregistrând în prima jumătate a anului 2022 peste 100.000 de servicii medicale și de fitness livrate. Ca integrator de servicii de sănătate, prevenție medicală, wellness și fitness, SanoPass deblochează un potențial semnificativ de cross-sell pentru clinicile medicale și operatorii de fitness parteneri, spre beneficiul abonaților.

MedLife a anunțat în urmă cu 5 luni intrarea pe un nou segment de business, cel al serviciilor de wellness, care completează serviciile medicale de diagnostic și tratament oferite la nivel național, prin achiziția sălilor de fitness Sweat Concept. Tranzacția s-a încheiat săptămâna trecută, planurile de creștere în această direcție fiind în plină dezvoltare.

Grupul MedLife este operatorul cu cel mai mare portofoliu de achiziții în zona medicală din România, compania investind masiv în creșterea rețelei din România. Prin achiziția SanoPass, MedLife ajunge la un număr de 46 de tranzacții.