Ministerul Transporturilor a avizat vineri, indicatorii tehnico-economici ai autostrăzii Focșani – Bacău, cea mai întârziată secțiune a autostrăzii A7 Ploiești – Pașcani (320 km), a transmis secretarul de stat în Ministerul Transporturilor, Ionel Scrioșteanu.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Autostrada Focșani – Bacău finanțată prin PNRR are o lungime de 96 de kilometri, o valoare estimată de 8 miliarde lei, iar din cele trei loturi, secțiunea de mijloc Domnești Târg – Răcăciuni are o lungime de 39 de kilometri. După aprobarea indicatorilor în Guvern, CNAIR poate lansa licitația pentru execuție, probabil în iulie sau august.

Pe traseul cu o lungime de 96 de kilometri vor fi construite 5 noduri rutiere și peste 90 de poduri, a transmis secretarul de stat.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

„Ultimul tronson al Autostrăzii Moldovei, A7 are avizul Ministerului Transporturilor

Am avizat, în Consiliul Tehnico – Economic al Ministerului Transporturilor, proiectul Autostrăzii Focșani – Bacău, al cărei traseu se va desfășura între Municipiul Focșani (zona de Nord-Est), județul Vrancea, la intersecția cu Autostrada Buzău – Focșani, și Municipiul Bacău (zona de Sud-Est).
Lungimea totală a traseului este de aproape 96 de km, iar autostrada va avea 3 tronsoane:
➡️ Tronsonul 1 – Focșani – Domnești Târg (35,6 km)
➡️ Tronsonul 2 – Domnești Târg – Răcăciuni (38,8 km)
➡️ Tronsonul 3 – Răcăciuni – Municipiul Bacău (24,5 km)
Proiectul prevede realizarea a 5 noduri rutiere și a 91 de poduri și pasaje. Partea carosabilă a podurilor și a pasajelor, ce vor fi realizate pe autostradă, va fi de 12 m, pentru fiecare sens de mers. Podurile amplasate pe DN și DJ, ce traversează autostrada, vor avea câte o parte carosabilă de 7,8 m. Excepție face pasajul pe DN2, peste autostradă (km 3+972), care va avea o parte carosabilă de 14,8 m lățime, adică patru benzi de circulație, câte două, pe fiecare sens. Podurile amplasate pe DA (drumuri agricole), ce traversează autostrada, vor avea o parte carosabilă de 7 m. Pe poduri, între partea carosabilă și trotuare, vor fi prevăzuți parapete metalice de siguranță cu nivel de protecție foarte ridicată”
Loturile Ploiești – Buzău și Buzău – Focșani sunt în licitație, iar pentru lotul IV Bacău – Pașcani licitația ar putea fi lansată cel târziu luna viitoare.