Modernizarea DN 1 A între Centura București și Mogoșoaia: Maristar a câștigat contractul pentru lărgirea la 4 benzi pe lotul de un kilometru

Lărgire DN 1 A Buftea -Mogoșoaia Sursa : Consitrans/Ionel Scrioșteanu

Constructorul Maristar (România) a câștigat contractul pentru modernizarea DN 1 A între Centura București și Mogoșoaia (județul Ilfov), anunță joi CNAIR. Maristar este firma care execută lucrările de reabilitare ale podurilor Fetești și Cernavodă pe Autostrada Soarelui, dar înregistrează și întârzieri la contractul pentru Podul Dâmbovicioara de pe DN 73.

Licitația pentru lărgirea lotului de 1,2 kilometri între Centura București și comuna Mogoșoaia a fost lansată pe 24 martie 2023, șase constructori au depus oferte, iar compania Maristar a avut o ofertă financiară de 61 milioane lei, cu peste 20 de milioane lei mai puțin față de estimarea CNAIR de 85 milioane.

„Am desemnat astăzi câștigătorul pentru proiectarea și execuția lucrărilor de lărgire la 4 benzi a DN 1 A  sectorul cuprins dintre Centura București și intersecția cu șoseaua Chitila-Mogoșoaia (judetul Ilfov )! Asocierea MARISTAR COM SRL (lider) – HYDROSTROY AD, care a câștigat acest contract în valoare 61,56 milioane lei (fără TVA) finanțat din Fonduri Europene Nerambursabile, are la dispoziție 2 luni pentru proiectare și 10 luni pentru execuția lucrărilor”, a transmis directorul general CNAIR, Cristian Pistol.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

Lărgirea DN 1 A București – Buftea se va face la 2 benzi/sens între Centura București (Pasajul Mogoșoaia) și Parcul Mogoșoaia pe aproximativ 1,2 kilometri, zona mediană va avea o lățime de un metru pentru parapete de protecție, iar trotuarele 2,5 metri. Pe traseu vor fi amenajate și două pasaje pietonale cu scări rulante și lift. Durata pentru proiectarea și execuția lucrărilor este de 12 luni din care, 2 luni perioada de proiectare și 10 luni execuție. Vor fi construite și două pasaje pietonale subterane, primul la intrarea în Parcul Mogoșoaia, iar al doilea în zona Podului peste linia de tren CF 700.

Ofertele depuse pe 22 mai:

1. Asocierea BOG’ART SRL (lider) – ALPENSIDE SRL (Romania)

2. Asocierea IBB-HIB ROMANIA SRL (lider) – IBB HAUS-UND INDUSTRIEBAU GMBH (Romania – Germania)

3. Asocierea MARISTAR COM SRL (lider) – HYDROSTROY AD (Romania – Bulgaria)

4. TRACON SRL (Romania)

5. VIAROM CONSTRCT SRL (Romania)

6. Asocierea X-WAY INFRASTRUCTURE SRL (lider) – EN ELECTRIC PROIECT OFFICE SRL (Romania)” a transmis pe 22 mai, șeful CNAIR, Cristian Pistol.

În noiembrie, CNAIR ar urma să anunțe și câștigătorul licitației pentru centura Buftea.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: