Netflix vrea să ajungă la zero emisii nete până la finalul lui 2022. Compania a generat dioxid de carbon cât 240.000 de autoturisme într-un an

Netflix filme sursa foto: Pexels/ John-Mark Smith

Netflix și-a stabilit marți drept obiective să limiteze daunele pe care le aduce climei, plănuind ca până la sfârșitul anului 2022 să aibă zero emisii nete de gaze cu efect de seră, scrie The Verge. Compania a dezvăluit marți că a generat emisii cât 240.000 de autoturisme anual, în 2020.

Până în 2030, Netflix spune că intenționează să reducă emisiile din operațiunile sale și consumul de energie electrică cu 45%.

Pentru a respecta data limită stabilită pentru anul viitor, compania se bazează în primul rând pe compensarea emisiilor sale, o strategie care nu a dat rezultate excelente când vine vorba de cât de bine încetinește schimbările climatice. Netflix intenționează să investească în programe dedicate conservării și restaurării ecosistemelor care stochează în mod natural dioxidul de carbon care încălzește planeta. Eforturile în acest sens ale companiilor, precum plantarea de copaci și conservarea pădurilor, nu au reușit să reducă substanțial emisiile de gaze cu efect de seră în trecut. Cu toate acestea, Netflix spune că a dezvoltat un proces aprofundat pentru a examina aceste tipuri de proiecte, care ar putea include vizitarea personală a sit-urilor sau monitorizarea progreselor acestora prin satelit. Mulți susținători ai mediului au presat însă companiile să facă mai mult pentru a nu mai polua, în loc să se bazeze pe plantarea de copaci pentru a compensa.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

Netflix și-a dezvăluit în premieră, marți, amprenta anuală de carbon. Potrivit acestuia, compania a generat aproximativ 1,1 milioane de tone metrice de dioxid de carbon anul trecut, echivalent cu emisiile anuale de la aproximativ 240.000 de autoturisme. Acest total încă nu ține totuși cont de emisiile care provin din infrastructura de internet necesară pentru transmiterea videoclipurilor Netflix sau de cele privind dispozitivele pe care oamenii le folosesc pentru a urmări conținutul.

Netflix a poluat cu 14% mai puțin în 2020 decât în ​​2019 și asta numai pentru că producția unor seriale sau filme a fost amânată anul trecut din cauza pandemiei.

Cu un an înainte de pandemie, consumul de energie al Netflix a crescut de fapt, compania consumând cu 84% mai multă energie electrică în 2019 comparativ cu anul precedent. Baza de abonați a crescut cu 20% în aceeași perioadă de timp. Netflix a atribuit o mare parte din această creștere faptului că auto-produce mai multe filme și emisiuni TV.

Producția fizică a conținutului marca Netflix a fost responsabilă pentru jumătate din întreaga sa amprentă de carbon în 2020. Operațiunile corporative și bunurile achiziționate au reprezentat încă 45% din emisii, în timp ce centrele de date au reprezentat 5%.

Pentru a-și reduce poluarea cu încălzirea planetei, Netflix spune că va înlocui cât mai mult posibil combustibilii fosili cu energie regenerabilă. Când vine vorba de filmări în întreaga lume, compania a spus că intenționează să angajeze mai multe echipaje locale pentru a evita poluarea cauzată de călătorii. De asemenea, dorește să își facă operațiunile mai eficiente, astfel încât să poată reduce cantitatea de energie pe care o folosește în primul rând. Compania are cel mai mult control asupra acestui lucru la propriile studiouri, dar spune că va încerca să influențeze și furnizorii și furnizorii de centre de date cu care lucrează. O mică modificare pe care compania a făcut-o deja este trecerea, în multe dintre studiourile sale, de la iluminatul cu incandescență la iluminatul cu LED mult mai eficient. Nu numai că luminile LED consumă mai puțină energie, dar reduc și costurile de răcire, deoarece nu sunt la fel de fierbinți ca becurile tradiționale.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: