Niantic, producătorul Pokemon Go, își reduce un sfert din forța de muncă

pokemon Foto: Pexels

Producătorul jocului video Pokemon Go, Niantic, a anunțat că va reduce un sfert din forța sa de muncă, în condițiile în care industria jocurilor se confruntă cu o încetinire a cererii, după ce descărcările au crescut în timpul pandemiei, informează BBC.

De asemenea, firma își va închide studioul din Los Angeles și va anula două jocuri.

“Am permis ca cheltuielile noastre să crească mai repede decât veniturile”, a declarat directorul general al Niantic, John Hanke, cu sediul în SUA, într-un comunicat.

Pokemon Go a devenit un fenomen global când a fost lansat în 2016.

La acea vreme, gigantul tehnologic Apple a declarat că jocul de realitate augmentată a doborât recordul magazinului său de aplicații pentru cele mai multe descărcări într-o săptămână.

“Prioritatea principală este de a menține Pokemon Go sănătos și de a crește ca un joc pentru totdeauna”, a declarat dl Hanke.

Cu toate acestea, el a mai spus că, de la lansarea jocului, “piața de telefonie mobilă a devenit aglomerată, iar modificările aduse magazinului de aplicații și peisajului publicitar mobil au făcut tot mai dificilă lansarea de noi jocuri mobile la scară largă”.

Un total de 230 de lucrători din cadrul Niantic, inclusiv cei din echipa sa de platformă de jocuri, vor fi afectați de reducerile de personal.

De asemenea, compania își va retrage jocul NBA All-World, lansat în ianuarie, și va opri producția titlului Marvel World of Heroes.

n perioada de apogeu a fenomenului Pokemon Go, jucătorii care alergau după personaje precum Pikachu și Snorlax au umplut spațiile publice pentru a vâna creaturile virtuale.

Unii utilizatori nu au ținut cont de avertismentele de siguranță, ceea ce a dus la accidente de mașină, tâlhării, răniri și chiar decese.

În luna iunie a anului trecut, Niantic a declarat că va anula patru proiecte și își va reduce forța de muncă cu aproximativ 8%.

Cele mai recente reduceri urmează rapoartelor din luna mai potrivit cărora veniturile companiei din Pokemon Go au scăzut.

“În general, nu comentăm estimările terților cu privire la veniturile noastre, deoarece acestea sunt deseori incorecte, ceea ce este cazul aici”, a declarat atunci un purtător de cuvânt al Niantic.

“Veniturile noastre de până acum în 2023 sunt în creștere față de anul trecut”, a adăugat purtătorul de cuvânt.

Fiind o companie privată, Niantic nu este obligată să facă publice rapoartele sale de venituri.

 

Foto: Pexels

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *