Compania de Drumuri a lansat o licitaţie pentru reparaţii şi consolidări la Boiţa pe DN 7 – Valea Oltului, lucrările pe sectorul Lazaret – Boiţa din judeţul Sibiu urmând să dureze 12 luni, cu echipe în şantier în mai multe schimburi.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Pe tronsonul cu o lungime de 4,5 kilometri dintre localităţile Lazaret şi Boiţa carosabilul are probleme din cauza sistemului de scurgere a apelor, şoseaua prezentându-se într-o stare tehnică necorespunzătoare.

Potrivit caietului de sarcini, lucrările vor dura 12 luni şi se vor face cu restricţionarea circulaţiei prin instalarea de semafoare: „Lucrările sunt propuse a se realiza pe câte o jumătate de cale, cu circulaţie pe un singur fir, cu semnalizare continuă, pe timp de zi şi de noapte prin semaforizare şi piloţi de circulaţie”.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Lucrările propuse au o valoare maximă de 37 de milioane de lei şi o garanţie de 3 ani. Proiectul este complex, cuprinde reparaţiile podului peste pârâul Valea Mare de lângă Boiţa, consolidarea albiei Oltului pentru stoparea fenomenului de eroziune a malului drept, amenajarea a 15 din cele 20 de curbe pentru viteză de 60 km/h şi consolidarea versanţilor ce prezintă blocuri de piatră instabile.

Ultima reabilitare a sectorului respectiv (kilometrii 246 – 251) a fost în 1997, mai notează CNAIR. Deschiderea primului lot al Autostrăzii A1 Sibiu – Boiţa (estimare decembrie 2022) nu rezolvă problema restricţiei, descărcarea din A1 în DN 7 fiind după Boiţa, pe direcţia spre Sibiu.

De la Piteşti la Sibiu sunt deja trei zone cu lucrări şi restricţii

Pe cea mai importantă rută comercială din ţară sunt deja trei zone cu lucrări şi circulaţie restricţionată. Prima, în judeţul Argeş, la Cotmeana, pentru aproximativ două luni sunt lucrări de consolidare şi se circulă dirijat, cu semafoare. În judeţul Vâlcea se lucrează la o surpare la Câineni, iar în judeţul Sibiu se lărgeşte carosabilul între Tălmaciu şi Boiţa pe aproximativ 3 km.