OFICIAL Compania de Drumuri l-a invitat pe Umbrărescu să semneze contractul de 6,5 miliarde lei pentru Autostrada Focșani – Bacău

A7 Cocoașa Focșani UMB API

Compania de Drumuri a început procedura pentru semnarea celor trei contracte de execuție ale secțiunii Focșani – Bacău, cel mai lung segment de pe Autostrada Moldovei. Nu au fost contestații depuse în termenul de 10 zile pentru Autostrada Focșani – Bacău, iar constructorul român UMB este invitat să semneze contractele de 6,5 miliarde lei.

Lucrările vor începe la primăvară, iar termenul de execuție este de 30 de luni, a anunțat șeful CNAIR, Cristian Pistol.

„În termenul legal de 10 zile nu au fost depuse contestații la procedura de atribuire pentru contractele celor trei loturi ale Autostrăzii Focșani – Bacău! Ca atare am cerut astăzi documentele pentru semnarea contractelor cu Asocierea de constructori români. Sunt încă 95,9 km finanțați prin PNRR pe care se va putea circula în 2025.

Analize Economedia

Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu
calculator, job, grafice

Asocierea Spedition UMB SRL – SA&PE Construct SRL – Tehnostrade SRL are la dispoziție 6,5 miliarde lei (fără TVA) și 30 de luni (după semnarea contractelor) pentru finalizarea lucrărilor pe cele 3 loturi care fac legătura între Focșani și Bacău:

Lotul 1, Focșani – Domnești Târg, 35,60 km

Lotul 2, Domnești Târg – Răcăciuni, 38,78 km

Lotul 3, Răcăciuni – Bacău, 21,52 km”, a transmis Pistol.

Pentru Lotul 1 (Focșani – Domnești Târg), cu o lungime de 35,60 km, valoarea de atribuire este de 2,354 miliarde de lei, fără TVA.

Pentru Lotul 2 (Domnești Târg – Răcăciuni), cu o lungime de 38,78 km, valoare de atribuire este 2,485 miliarde de lei, fără TVA.

Pentru Lotul 3 (Răcăciuni – Bacău), cu o lungime de 21,52 km, valoare de atribuire este de 1,673 miliarde de lei, fără TVA.

Durata de execuție a fiecărui contract este de 30 de luni, ceea ce înseamnă că în anul 2025 se va putea circula și pe această secțiune a Autostrăzii Moldovei (A7), a cărei construcție este finanțată prin PNRR, anunța pe 25 noiembrie șeful CNAIR Cristian Pistol.

CNAIR a anunțat rezultatele licitației pentru secțiunea Focșani – Bacău pe 25 noiembrie, urmând ca în scurt timp să fie desemnați câștigătorii/câștigătorul și pentru ultimele trei loturi din Autostrada Moldovei, segmentul Bacău – Pașcani, unde se pare că tot UMB a avut cele mai bune oferte. Deși secțiunea Bacău – Pașcani a fost lansată în licitație înaintea secțiunii Focșani – Bacău, a avut 23 de oferte, în timp ce pentru segmentul Focșani – Bacău CNAIR a primit 12 candidaturi, deci pentru ultimele trei loturi ale A7 Comisia de Evaluare are nevoie de mai mult timp pentru analiză. Totodată, cel mai probabil până la sfârșitul lunii, Guvernul va aproba exproprieri de 34 de milioane de lei pentru execuția celor trei loturi ale Autostrăzii Focșani – Bacău. Proiectul de Hotărâre de Guvern a fost aprobat și publicat de Ministerul Transporturilor și cuprinde peste 11.000 de imobile cu o suprafață de peste 15 milioane metri pătrați.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Este realmente imbucurator ca aceasta companie este recunoscuta ca fiind foarte, daca nu chiar cea mai competitiva in domeniul atat de problematic al constructiilor rutiere, depasind firme internationale cu staif.
    Impreuna cu Dedeman (fratii Paval) demonstreaza ca moldovenii pot fi si cei mai buni.

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.