Pasaj la Buftea peste Magistrala CFR București-Brașov : contractul revine la CNSC după o nouă contestație ARL Cluj (Strabag)/Consiliul Județean Ilfov, la a doua descalificare a clujenilor

Pasaj Buftea

Contractul de 108 milioane lei pentru construirea pasajului rutier de la Buftea peste Magistrala CFR București-Brașov revine la Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor (CNSC) după o nouă contestație a ARL Cluj, constructor din Grupul Strabag. După o primă rundă de contestații admise la CNSC și la Curtea de Apel București (CAB) ARL Cluj a depus pe 16 aprilie o nouă contestație, constructorul fiind nemulțumit că oferta i-a fost declarată inacceptabilă, iar Autoritatea Contractantă, CJ Ilfov a solicitat clarificări cu termen de depunere a documentelor de doar 2 zile.

Pe 28 mai 2023, Consiliul Județean Ilfov a scos la licitație un contract de 108 milioane lei (finanțat din fonduri europene- Programul Operațional Regional) și a primit trei oferte de la constructori : ANTREPRIZA DE REPARATII SI LUCRARI A R L CLUJ, PORR și TRACON.

Contractul finanțat din fonduri europene are o durată de 22 de luni, primele 5 pentru proiectare și 17 luni pentru execuție, iar lungimea totală a pasajului care va elimina blocajele de pe Drumul Județean 101 va fi de 363 de metri, cu 11 deschideri, 6 către DN 1 A (București – Buftea – Ploiești), o deschidere centrală (arc) respectiv 4 deschideri către DN 1 București – Otopeni – Ploiești, potrivit documentației tehnice pe care a consultat-o Economedia.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

Contestația ARL Cluj pentru pasajul Buftea (Ilfov)

Pasajul rutier subteran sau superateran (conform anunțului din SEAP) este necesar pentru că bariera CFR de la Buftea se pune des și se formează cozi mari. Pentru zona Buftea – DN 1 A și CNAIR derulează două proiecte importante pentru infrastructură nouă: Centura Buftea și lărgirea tronsonului Centura București-Mogoșoaia.

Contractul de 108 milioane lei are o valoare asemănătoare cu podul construit la Drajna, peste Magistrala CFR București – Constanța, și este lansat în licitație cu Clauză Suspensivă, contractul urmând să fie semnat doar în condițiile aprobării finanțării.

„Prezenta procedură își propune atribuirea unui contract de achizitie publică de lucrări (proiectare și execuție): „Construire pasaj subteran / suprateran pe DJ 101, la intersecţia cu calea ferată, localitatea Buftea”. Proiectarea lucrărilor. Întocmire Proiect Tehnic și detalii de execuție, și a detaliilor de execuție, documentații tehnice necesare în vederea obținerii acordurilor, avizelor și autorizațiilor, PAC, POE și asigurarea asistenței tehnice pe parcursul execuției lucrărilor, verificarea tehnica a proiectarii. Execuția lucrărilor. Proiectul de investiții constă în execuţia lucrări pentru obiectivul de investiții: Construire pasaj subteran / suprateran pe DJ 101, la intersecţia cu calea ferată, localitatea Buftea. Prin prezenta investitie se vor realiza urmatoarele componente: -Rampe de acces 220 m; -Viaduct acces strada Viilor 127,4 m; -Viaduct acces strada Tamaşi 146,3 m; -Arc 90 m; -Sensuri giratorii 3 buc”.

Notă : caietul de sarcini prevede soluția tehnică a unui pasaj suprateran sau subteran. (În mod normal, soluția tehnică trebuia să fie stabilită anterior licitației, prin SF)

 

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.