Peste 500 de firme nu își mai fac reclamă pe Twitter, de când platforma a fost cumpărată de Elon Musk / Veniturile zilnice din publicitate au scăzut cu 40 %

Twitter Sursă foto: Unsplash

Peste 500 de firme care își făceau reclamă pe Twitter au oprit aceste cheltuielile de la preluarea de către Elon Musk anul trecut, a relatat miercuri The Information, citând o persoană familiarizată cu activitatea publicitară a acestuia, scrie Reuters.

Veniturile zilnice ale companiei de socializare pe 17 ianuarie au fost cu 40% mai mici decât în aceeași zi din urmă cu un an, a adăugat raportul.

Scăderea veniturilor companiei a fost raportată pentru prima dată marți de newsletterul tehnologic Platformer.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Twitter nu a răspuns imediat la o solicitare a Reuters de a comenta ambele rapoarte media.

De când Musk a preluat conducerea Twitter în octombrie anul trecut, multe firme mari și-au retras reclamele ca răspuns la faptul că miliardarul a concediat mii de angajați și a introdus o funcție de verificare plătită care a dus la apariția multor escroci care se dădeau drept companii pe Twitter.