Platforma educațională digitală Spark Generation vrea să atragă finanțare de un milion de euro prin platforma Seedblink pentru a-și extinde afacerea în sectorul B2B

Spark Generation

Platformă educațională digitală Spark Generation, din Cluj-Napoca, vrea să atragă, în următoarele 30 de zile, o finanțare de un milion de euro prin intermediul platformei de coinvestiții Seedblink pentru a continua dezvoltarea platformei în zona de business to business.

Spark Generation este o platformă educațională digitală din Cluj-Napoca adresată elevilor între 13 și 19 ani de pretutindeni, vorbitori de limbă engleză, care doresc să urmeze cursuri acreditate Cambridge și care vor un orar flexibil în procesul de școlarizare. Peste 55 de materii și diverse resurse vocaționale pot fi accesate pe baza abonamentului per elev.

Până acum, Spark Generation a reușit să ajute 9000 de elevi și profesori din 25 de țări și își dorește să permită accesul unui număr și mai mare de beneficiari ai ofertei lor, prin scalarea modelului B2B și dezvoltarea funcționalităților cu AI integrat.

„Vânzarea produsului nostru direct către școli ne ajută să avem scalabilitate rapidă, iar integrarea inteligenței artificiale în platformă permite o experiență educațională personalizată și eficientă”, explică Ruxandra Mercea, fondator și director educațional al Spark Generation.

Startup-ul vrea să ajungă la 20.616 utilizatori și 320 de licee înrolate în următorul an.

Astfel, Spark Generation a lansat un proces de atragere de finanțatori, care să acopere etapele de dezvoltare ale proiectului pe termen mediu. Primul milion de euro a fost strâns de la trei investitori existenți, care au decis să își crească participarea în afacere. Pentru al doilea milion, Spark Generation va folosi Seedblink, platformă de coinvestiții pentru startup-urile tehnologice europene.

Cunoștințele aprofundate din industria educației ale fondatoarelor Spark Generation și valorificarea noilor tehnologii sunt motivele pentru care investitorii aleg această afacere. „Noilor potențiali investitori care se gândesc să se alăture le putem spune că au în față o oportunitate fantastică”, declară Piet Eenkhoorn, Board Member InQubator, programul de investiții în startup-uri al Qubiz, companie care a investit de la început în Spark Generation.

Anul trecut, Spark Generation a reușit să strângă 1,5 milioane de euro într-o prima rundă de finanțare. Banii au fost folosiți atât pentru îmbunătățiri ale platformei – integrarea feedback-ului automatizat, generarea automată sau asistată de AI a testelor, cât și pentru extinderea la nivel internațional. În acest moment, Spark Generation este prezent în licee din Grecia, Germania, Polonia, Muntenegru, Ucraina, Vietnam, și are parteneriate strategice pentru intrarea pe piețe noi.

„Prin parteneriate strategice, ne propunem să intrăm, cu produse dedicate, și în țări din Asia și SUA, unde volumul cererii crește exponențial. Până în anul 2029, Spark își propune să ajungă la 327.000 de utilizatori, 5.120 de școli înrolate și venituri de 32 de milioane de euro”, explică Raluca Manole, cofondator și Chief Marketing Officer al Spark Generation.