Platformă electronică pentru autorizarea plăților proiectelor din PNRR

computer, calculator, birou Sursa foto: Pexels

Din 15 februarie, instituțiile publice locale și centrale, beneficiare ale proiectelor finanțate prin PNRR, vor putea încărca cererile de transfer și documentele justificative care au stat la baza cheltuielilor efectuate în cadrul contractelor de finanțare încheiate cu Ministerul Dezvoltării, pe o platformă, anunță ministrul Cseke Attila. Măsura are în vedere fluidizarea procesului de autorizare a plăților.

Pe platforma pe care au fost depuse cererile de finanțare, ministerul va lansa luni un modul pentru autorizarea plăților. Astfel, întreaga activitate destinată autorizării plăților se va desfășura prin intermediul acestei interfețe electronice.

În perioada 6 februarie 2023, ora 10:00 – 10 februarie 2023, ora 16:00, platforma va putea fi testată de beneficiari, care vor putea încărca cererile de transfer de bani și documentele justificative. Totodată, în perioada testării, MDLPA va pune la dispoziția beneficiarilor linia telefonică 031-1302373, pentru asigurarea suportului tehnic.

În acest sens, beneficiarii vor încărca pe platformă, în câmpul dedicat, contractul de finanțare semnat de către toate părțile și înregistrat, în format .pdf. Pentru unitățile administrativ-teritoriale către care s-au efectuat plăți până în prezent, depunerea următoarei cereri de plată va fi condiționată de încărcarea în platformă a documentelor care au fost transmise anterior în format fizic, pentru a avea evidența completă a acestora în raport cu soldul contractului de finanțare.

Contractul de finanțare, cererile de transfer și documentele aferente acestora, care au fost deja depuse în format letric și încărcate în perioada de testare, nu se vor șterge.

Sursa foto: Pexels

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *