Platforma Glovo are în plan să ajungă în 80-90 de orașe în România, dorind să se extindă în locațiile cu peste 10.000 de locuitori, până la sfârșitul acestui an, a declarat Iustinian Belghir, noul general manager al Glovo pentru România, în timpul unei conferințe de presă. În momentul de față, compania este prezentă în 65 de orașe din România.
Pe lângă extinderea în noi orașe, reprezentanții Glovo spun că vor să acopere 50% din populația României. Victor Răcariu, general manager Glovo pentru Europa de Sud-Est , spune că România este în top trei piețe pentru platforma Glovo, clasamentul arătând în felul următor: Spania, Italia și România. Totodată, potrivit reprezentantului Glovo, București se află tot în top trei orașe ca număr de tranzacții, după Madrid și Barcelona. Clujul, Timișoara și Brașov se află în top 20 de orașe la nivel global.
Pentru acest an, Glovo plănuiește investiții de circa 80 milioane euro în principal în curieri, angajați, marketing și în noua locație. În prezent, platforma lucrează cu peste 100 de companii de curierat, are 10.000 de locații active partenere și 250 de angajați în România.
Iustinian Belghir a fost numit noul general manager în România
Începând cu luna iunie a acestui an, Iustinian Belghir preia funcția de general manager Glovo pentru România. Din această poziție, Iustinian va supraveghea operațiunile ce privesc dezvoltarea Glovo din România, o continuare firească a eforturilor companiei de a fi aproape de utilizatorii Glovo prin oferirea celui mai bun serviciu de pe piață, dar și prin adăugarea de noi parteneri și produse pentru a răspunde tuturor nevoilor.
Totodată, Iustinian va gestiona buna desfășurare a proiectelor strategice care vizează creșterea businessului, optimizarea proceselor și creșterea productivității și va fi responsabil cu dezvoltarea serviciilor ce oferă valoare adăugată utilizatorilor Glovo.
Iustinian Belghir face parte din echipa Glovo din anul 2020, unde a început ca head of commercial pe Europa de Sud-Est, iar în cei peste 18 ani de experiență profesională a condus proiecte de mare anvergură, ajutând la consolidarea brandurilor pentru care a lucrat, din poziții precum managing partner sau commercial director.
Dincolo de schimbarea importantă în echipa de management locală, Glovo deschide în România biroul regional pentru Europa de Sud-Est, fiind cel mai mare din regiune, în proiectul U•Center. Noul birou devine sediul general al Glovo în regiunea Europa de Sud-Est unde se vor afla echipele locale care implementează strategiile de dezvoltare pe teren în întreaga regiune.