Podul peste Dunăre de la Brăila: Ministrul Transporturilor anunţă deschiderea circulaţiei la sfârşitul anului 2022

POD Brăila Sursa foto: Ministerul Transporturilor

Podul peste Dunăre de la Brăila nu va rămâne muzeu şi va fi inaugurat la sfârşitul anului viitor, a anunţat, marţi seară, la TVR 1, ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă.

A existat o întârziere în privinţa drumurilor de legătură care să asigure infrastructura rutieră în zona podului, dar acum problemele au fost rezolvate şi proiectul este complet deblocat, a explicat ministrul.

„Este o veste bună pe care pot să v-o dau în această seară: nu va rămâne muzeu. Acolo a existat un decalaj. Pentru a putea fi folosit are nevoie de nişte drumuri de legătură cu infrastructura existentă. Am găsit proiectul cumva întârziat din anii trecuţi, dar am reuşit să-l accelerăm. Avem promisiunea constructorului, o asociere italo – niponă, că va fi terminat la sfârşitul anului viitor şi va putea fi folosit încă din prima zi de la finalizare”, a precizat ministrul Drulă.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

La sfârşitul lunii trecute, Ministerul Transporturilor a emis Autorizaţia de Construire pentru 15 kilometri de drum nou, până la acel moment fiind autorizate lucrări doar pe primii şase kilometri, ceea ce putea duce la situaţia de avea podul terminat, dar nu şi drumurile de legătură funcţionale.

Constructorul Podului suspendat de la Brăila a început ridicarea platformei de lucru pe care se vor trage cele două cabluri principale din oţel. De lansarea cablurilor care împreună cântăresc 6.700 de tone este răspunzător constructorul japonez (n.r. asocierea italo – niponă Astaldi-IHI Infrastructure), iar două luni şi jumătate va dura ridicarea platformei.

Podul de la Brăila va avea o lungime totală de 2 kilometri şi trei deschideri: o deschidere principală de 1.100 metri și două deschideri laterale de 490 de metri pe malul Brăila și 360 metri pe malul Tulcea.

Contractul pentru Podul suspendat de la Brăila, cea mai complexă lucrare de infrastructură rutieră din ultimii 30 de ani, a fost semnat în ianuarie 2018 pentru 433 milioane euro, iar primele lucrări au început în decembrie 2018.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Drula e la concurenta cu Turcan!
    La declarații!
    Una pe zi!
    Diferenta e ca TURCAN descoperă apa calda zilnic!

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.