Prima recepționeră virtuală din țară îi întâmpină pe clienți la un hotel din Brașov

asistent virtual hotel Lara Sursa foto: Advanced Robotics

Prima recepționeră virtuală din țară îi întâmpină pe clienți la un hotel din Brașov. Lara este o aplicație dezvoltată la Brașov, testată deja cu succes, după cum a spus administratorul hotelului, Cristian Macedonschi, la emisiunea Pulsul Zilei, de la Radio România Brașov FM.

„Facem un test 2 luni de zile, pilot, ca după aceea să cucerească nu numai toată România, ci toată Europa…din Brașov”, spune el.

Colaborarea cu oaspeții hotelului este perfectă, mai spune Cristian Macedonschi: „Recepționerul digital nu ia locul recepționerului uman, ci îl susține. De exemplu, Lara vorbește la ora actuală română, engleză, germană și vor urma alte limbi străine precum spaniola, franceza, italiana, ebraica, rusa, chineza, japoneza. Este aproape imposibil să găsești un recepționer uman care să vorbească toate aceste limbi”.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

Deocamdată, Lara are funcții de check-in și check-out, dar, pe viitor, le va oferi turiștilor și posibilitatea achiziționării de bilete la spectacole, la muzee sau tururi turistice și multe altele.

Sursa: Rador

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Un glas suav m-a întâmpinat la telefonul ING Bank. Desi nu eram ragusit n-a înteles ce întrebam, insista asupra unei proceduri inutile, s.a., asa ca am renuntat. Am scris e-mail, si am avut rabdare sa primesc raspuns scris. Evident la hotel nu se poate astepta.

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.