CNAIR și UMB semnează miercuri, 20 septembrie, contractul pentru proiectarea și execuția lotului Leghin – Târgu Neamț de pe Autostrada Unirii (A8), potrivit unui anunț de presă al Ministerului Transporturilor. Contractul pentru lotul Leghin – Târgu Neamț (30 km) este finanțat din PNRR și este primul care se semnează pe Autostrada Unirii. Contractul va fi semnat în prezența ministrului Sorin Grindeanu care a declarat că nu mai așteaptă și decizia Curții de Apel București la contestația Danlin (detalii aici). Tot miercuri, 20 septembrie se semnează contractele și pentru Lotul 1 al Autostrăzii A0 București Nord (cu Pizzarotti – Retter) respectiv Lotul 4 A13 Sibiu – Făgăraș (Makyol).
UMB a câștigat contractul pentru proiectarea și execuția lotul 3 Leghin – Târgu Neamț pe 19 iulie cu o ofertă de 1,56 miliarde lei (100 de puncte), iar pe lotul 2 s-a situat Asocierea Danlin XXL – InterTranscom cu 90,72 puncte. Pe locurile 3 și 4 au fost Tekfen și Mapa cu 88 și 81 de puncte.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
„Asocierea SA&PE CONSTRUCT S.R.L. – SPEDITION UMB S.R.L. – TEHNOSTRADE S.R.L. a fost desemnată câștigătoarea contractului pentru proiectarea și execuția secțiunii 3 a autostrăzii Târgu Mureș-Târgu Neamț cu prețul de 1,56 miliarde de lei (fără TVA). Constructorul român trebuie să finalizeze lucrările (finanțate prin PNRR) în de 30 de luni, din care 6 luni perioada de proiectare si 24 de luni perioada de execuție a lucrărilor, pentru cei 29,91 km ai acestei secțiuni (Leghin-Târgu Neamț) care face parte din A 8 (Târgu Mureș-Târgu Neamț-Iași-Ungheni) Semnarea contractului de achiziție publică va fi posibilă după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestații si respectiv după soluționarea contestaților/plângerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire”, a declarat pe 19 iulie, șeful CNAIR, Cristian Pistol.
Pentru lotul 1 Târgu Mureș – Miercurea Nirajului, CNAIR a depășit deja două termene: 25 iulie și 7 septembrie, ultimul termen publicat fiind 19 octombrie. Opt oferte au fost depuse la sfârșitul lunii aprilie, dar nu și de la UMB (detalii aici).
Cosma , ce spune domnul Cosma și Pro Infrastructura ?
Grindeanu face declarații sforaitoare pe toate posturile tv.
Termenele pentru autpstrazi nu au fost respectate niciodata.
Daca castiga Umb avem sanse reale sa fie terminat la termen. Este important sa fie semnate contractele, nu sa asteptam 4 ani ca pe A0 Nord Lot 1 pentru o licitatie.
Procedura ar trebui simplificata ca la bacalaureat, acolo intr-o saptamana toata lumea cunoaste rezultatul.
La proiecte, niciodata nu este publicat de ce a castigat o firma si nu cealalta.
Mai vedem și cu UMB daca mai are angajați să termine proiectele că ,,guvernul va tăia facilitățile fiscale ” și UMB va umbla la salarii atunci vor pleca 80/ din șoferi!
De ce nu va fi legat de nodul rutier de la Pascani? O sa ajungem o tara cu cioturi de autostrada care leaga nimic de nimic…