Vânzările de vehicule electrice (EV) ale grupului chinez BYD au crescut cu 21% în trimestrul al doilea din 2024, reducând decalajul faţă de compania americană Tesla, transmit Reuters şi Bloomberg, citate de Agerpres.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

În trimestrul patru din 2023, BYD a depăşit Tesla, devenind lider pe segmentul vehiculelor electrice, dar în primele trei luni din 2024 compania americană şi-a recâştigat poziţia.

În perioada aprilie-iunie 2024, BYD a vândut 426.039 de mașini electrice, conform calculelor Reuters pe baza rapoartelor lunare de vânzări ale grupului chinez, cu aproximativ 12.000 mai puţine maşini decât livrările estimate în trimestrul al doilea din 2024 ale producătorului american Tesla.

Analize Economedia

auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania

Analiştii se aşteaptă ca Tesla, cel mai valoros producător auto din lume, să anunţe marţi un declin al livrărilor de 6% în perioada aprilie-iunie 2024. Ar fi pentru prima dată când firma americană înregistrează două trimestre de scădere consecutivă a vânzărilor, pe fondul concurenţei din China şi al cererii lente, din cauza lipsei de noi modele electrice accesibile.

Reducerile de preţuri şi apetitul în creştere al consumatorilor pentru maşini electrice şi hibride sunt principalele motive ale avansului vânzărilor producătorilor chinezi de vehicule electrice, în ultimele luni, a apreciat Cui Dongshu, secretar general la Asociaţia Producătorilor Auto din China (CPCA).

În mai, vehiculele propulsate cu forme noi de energie (NEV) au reprezentat 46,7% din totalul vânzărilor de maşini în China, cea mai mare piaţă auto din lume.