Producătorul auto chinez BYD anunţă creșterea vânzărilor cu 21% în trimestrul al doilea al anului

BYD Sursa foto: Facebook/BYD Global

Vânzările de vehicule electrice (EV) ale grupului chinez BYD au crescut cu 21% în trimestrul al doilea din 2024, reducând decalajul faţă de compania americană Tesla, transmit Reuters şi Bloomberg, citate de Agerpres.

În trimestrul patru din 2023, BYD a depăşit Tesla, devenind lider pe segmentul vehiculelor electrice, dar în primele trei luni din 2024 compania americană şi-a recâştigat poziţia.

În perioada aprilie-iunie 2024, BYD a vândut 426.039 de mașini electrice, conform calculelor Reuters pe baza rapoartelor lunare de vânzări ale grupului chinez, cu aproximativ 12.000 mai puţine maşini decât livrările estimate în trimestrul al doilea din 2024 ale producătorului american Tesla.

Analize Economedia

economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere

Analiştii se aşteaptă ca Tesla, cel mai valoros producător auto din lume, să anunţe marţi un declin al livrărilor de 6% în perioada aprilie-iunie 2024. Ar fi pentru prima dată când firma americană înregistrează două trimestre de scădere consecutivă a vânzărilor, pe fondul concurenţei din China şi al cererii lente, din cauza lipsei de noi modele electrice accesibile.

Reducerile de preţuri şi apetitul în creştere al consumatorilor pentru maşini electrice şi hibride sunt principalele motive ale avansului vânzărilor producătorilor chinezi de vehicule electrice, în ultimele luni, a apreciat Cui Dongshu, secretar general la Asociaţia Producătorilor Auto din China (CPCA).

În mai, vehiculele propulsate cu forme noi de energie (NEV) au reprezentat 46,7% din totalul vânzărilor de maşini în China, cea mai mare piaţă auto din lume.

 

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: