Producătorul de autobuze electrice Edison Motors ar fi cumpărat sud-coreenii de la Ssangyong

Ssangyong Sursa foto: Ssangyong

Producătorul de mașini sud-coreean Ssangyong, trecut printr-un proces de restructurare, pare că și-a găsit un cumpărător, iar potrivit presei sud-coreene noi proprietari vor să transforme Ssangyong într-un producător de automobile axat pe vehicule electrice în termen de trei până la cinci ani.

Ssangyong era deținută majoritar de grupul indian Mahindra din 2011. După ce Mahindra nu a reușit să găsească un cumpărător, Ssangyong a fost plasat în justiție în aprilie, iar în iunie, a început procesul de licitație, în cadrul căruia un consorțiu din jurul producătorului sud-coreean de autobuze electrice Edison Motors a apărut ca cumpărător preferat – deși alte părți interesate ar fi oferit mai mult.

La o conferință de presă la Seul, Kang Young-kwon, președintele Edison Motors, a declarat acum că va transforma Ssangyong într-un „producător de automobile concentrat pe vehicule electrice” în trei până la cinci ani. Cu toate acestea, probabil că nu este încă planificat un producător pur electric. În primul rând, însă, consorțiul trebuie să preia oficial Ssangyong; este menționat un posibil preț de achiziție de până 1,1 miliarde de euro și, scrie agenția de știri Yonhap, este „în general de așteptat” ca instanța de insolvență să aprobe propunerea.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

Kang a declarat în cadrul conferinței de presă că Ssangyong ar putea produce până la 300.000 de vehicule pe trei linii la fabrica sa din Pyeongtaek. Producția modelelor existente trebuie repornită mai întâi. Acesta include modelul BEV Korando e-Motion, care a fost construit doar din vară – dar și modele hibride și pe benzină.

În prezent, liniile de asamblare 1 și 3 sunt utilizate doar în operațiuni cu o singură schimbare, în timp ce linia 2 a fost inactivă de când s-a renunțat la producția sedanului Chairman și SUV-ului Turismo, în 2019. Edison intenționează acum să producă 200.000 până la 300.000 de mașini cu ardere internă, 100.000 până la 200.000 electrice și până la 50.000 de hibrizi. Având în vedere cifrele de vânzări ale Ssangyong până în prezent, acestea sunt ținte cam ambițioase, având în vedere faptul că din ianuarie până la sfârșitul lunii septembrie, Ssangyong a vândut doar 61.854 de mașini.

Oricum, potrivit electrive.com, nu se așteaptă ca motoarele cu ardere internă să constituie cea mai mare parte a producției pentru mult timp. Potrivit anunțului lui Kang, zece noi modele de vehicule electrice urmează să fie introduse încă din 2022.

Până în 2025, vor fi 20 de vehicule electrice, iar până în 2030, 30 de modele de vehicule electrice. Edison poate, totuși, să se bazeze pe munca pregătitoare făcută sub conducerea Mahindra; deja la începutul producției lui Korando e-Motion, a fost anunțat un SUV electric separat pentru 2022.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: