Compania de cecetare IHS Markit, ale cărei proiecții de producție sunt utilizate de producătorii de automobile, furnizorii și analiștii de cercetare din întreaga lume, tocmai a scăzut din nou estimările pentru producția auto globală, care au fost sabotate tot anul din cauza lipsei globale de cipuri.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

IHS Markit și-a redus prognoza de producție pentru acest an cu 6,2% – sau 5,02 milioane de vehicule – și și-a redus proiecția pentru anul viitor cu 9,3%, sau 8,45 milioane de mașini și camioane.

Consultanții și-au redus, de asemenea, estimarea pentru 2023 cu 1,1% sau 1,05 milioane de unități.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

„Aceasta este cea mai mare ajustare individuală a perspectivelor din ultimele nouă luni turbulente”, a anunțat compania de cercetare.

Revizuirile reflectă provocarea pe care industria auto o întâmpină cu un dezastru după altul ale lanțurilor de aprovizionare.

În primul rând, industria a redus prea mult comenzile de cipuri în timpul lockdown-urilor inițiale cauzate de pandemie anul trecut, și și-a pierdut poziția în fața sectoarelor economice care beneficiat de creșterea cererii atunci când consumatorii au fost forțați să rămână acasă, în carantină.

Apoi au apărut furtuni de iarnă în Texas, un incendiu de fabrică în Japonia și focare COVID-19 amplificate în Asia de Sud-Est, toate afectând producția de semiconductori.