Compania de cecetare IHS Markit, ale cărei proiecții de producție sunt utilizate de producătorii de automobile, furnizorii și analiștii de cercetare din întreaga lume, tocmai a scăzut din nou estimările pentru producția auto globală, care au fost sabotate tot anul din cauza lipsei globale de cipuri.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

IHS Markit și-a redus prognoza de producție pentru acest an cu 6,2% – sau 5,02 milioane de vehicule – și și-a redus proiecția pentru anul viitor cu 9,3%, sau 8,45 milioane de mașini și camioane.

Consultanții și-au redus, de asemenea, estimarea pentru 2023 cu 1,1% sau 1,05 milioane de unități.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

„Aceasta este cea mai mare ajustare individuală a perspectivelor din ultimele nouă luni turbulente”, a anunțat compania de cercetare.

Revizuirile reflectă provocarea pe care industria auto o întâmpină cu un dezastru după altul ale lanțurilor de aprovizionare.

În primul rând, industria a redus prea mult comenzile de cipuri în timpul lockdown-urilor inițiale cauzate de pandemie anul trecut, și și-a pierdut poziția în fața sectoarelor economice care beneficiat de creșterea cererii atunci când consumatorii au fost forțați să rămână acasă, în carantină.

Apoi au apărut furtuni de iarnă în Texas, un incendiu de fabrică în Japonia și focare COVID-19 amplificate în Asia de Sud-Est, toate afectând producția de semiconductori.