Directorul general al Renault, Luca de Meo, a declarat marţi că planurile producătorului auto francez de a crea o divizie separată pentru activele sale electrice (EV) ar putea duce în cele din urmă la o listare separată a acesteia la bursă, transmite Reuters, potrivit News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

„Acest lucru ar putea însemna o listă separată. Aceasta este o decizie condiţionată, asta este exact ceea ce analizăm”, a declarat De Meo într-o conferinţă de presă.

Planul de separare a producţiei de automobile cu motoare cu ardere internă ar putea interesa Nissan sau investitorii pe termen lung, a adăugat el.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

De Meo vrea să continue cu planurile de a crea divizii separate pentru vehiculele electrice (EV) şi pentru cele cu motoare cu combustie internă, în pofida incertitudinii posibil costisitoare cu privire la interesele grupului în Rusia, au declarat trei surse pentru Reuters, săptămâna trecută.

Încercând să ajungă din urmă rivali precum Tesla şi Volkswagen, producătorul de automobile francez şi-a prezentat pentru prima dată schimbarea strategiei în februarie, cu câteva zile înainte de invadarea Ucrainei de către Rusia, spunând că planul său de redresare progresează înainte de termenul stabilit.

De Meo a declarat marţi că Renault este „foarte încrezător” că îşi va îndeplini planul de redresare, deoarece a fost finanţat în pofida impactului suspendării activelor ruseşti.

Războiul din Ucraina a determinat puterile occidentale să impună sancţiuni ample împotriva Rusiei, lăsând Renault, proprietarul majoritar al celui mai mare producător de automobile din Rusia, Avtovaz, să se confrunte cu ceea ce de Meo a numit ”o situaţie foarte complexă”.

După ce a anunţat suspendarea activităţilor din Rusia, Renault îşi revizuieşte opţiunile pentru uzina din Moscova şi acţionariatul său la Avtovaz.

„Suntem bine înarmaţi pentru a încerca să găsim o soluţie pe termen lung care să ne protejeze bunurile şi angajaţii şi, de fapt, să nu insultăm complet viitorul pentru că viaţa continuă şi sperăm că situaţia de pe teren va reveni la normal”, a spus De Meo marţi.